luni, 19 august 2013

Budinca de dovlecel cu morcovi


O budinca usoara, de vara, perfecta pentru cina sau pentru pachetel la serviciu. Este foarte usor de facut si foarte buna.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 1kg dovlecei
- 2 morcovi
- 4 oua
- 1/2 legatura patrunjel
- 2 cepe (eu am folosit o ceapa uscata si doua fire de ceapa verde)
- sare si piper macinat
- 2 linguri tarate ( eu am folosit de grau)


Dovleceii i-am razuit cu tot cu coaja, pe razuitoarea cu ochiuri mari. I-am presarat cu sare si i-am lasat la scurs intr-o strecuratoare pentru o ora.
Ceapa si patrunjelul le-am taiat marunt, iar morcovii i-am razuit pe razuitoarea cu ochiuri mari.
Intr-un castron am amestecat toate ingredientele si am potrivit gustul cu sare si piper macinat.


Compozitia rezultata am pus-o intr-o tava inalta, captusita cu hartie de copt.


Tava am bagat-o la cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu, pentru o ora.
Cand prinde deasupra o pojghita aurie, budinca este gata.


Am lasat-o sa se raceasca, apoi am feliat-o foarte usor.



A fost foarte buna!
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana