Treceți la conținutul principal

Placinta de dovlecel cu sardine


Delicioasa aceasta budinca!!!
Cand nu stiu ce sa fac de mancare, scot ingredientele ce le am pe masa si ma uit la ele. De cele mai multe ori imediat imi vine o idee. Asa s-a intamplat si in cazul aceste budinco-placinta. Rezultatul a fost unul foarte bun, prin urmare postez reteta pentru aducere aminte in caz de nevoie.
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 3 dovlecei tineri
- 4 conserve sardine in sos tomat
- 1 legatura patrunjel
- 4 oua
- 4 linguri tarate de ovaz
- sare si piper macinat


Dovleceii i-am razuit cu tot cu coaja pe razuitoarea cu ochiuri mari. I-am presarat cu sare si i-am lasat in pace vreo 20 minute. I-am stors apoi un pic in pumni pentru a scapa de excesul de zeama.



Am adaugat pestele cu tot cu sosul din conserva, pisat foarte putin in prealabil cu o furculita, ouale, patrunjelul tocat marunt, taratele de ovaz, sare si piper macinat. Am amestecat bine, apoi compozitia obtinuta am pus-o intr-o tava (18 X 30 cm) captusita cu hartie de copt.



Am bagat tava la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc mediu, pentru aproximativ o ora.
Cand a fost gata, arata asa:


Am lasat-o sa se raceasca bine, apoi am portionat-o si am servit-o. Se taie foarte frumos si usor.



A fost foarte buna si la pachetel!
Este un pic umeda din cauza dovlecelului, dar este delicioasa si satioasa.
Sa ne fie de bine!

Comentarii

  1. Oi, ce grozavie! Mi-ar fi foame de n-as sti ca tre sa fi fost pregatita prin iunie asa mi-i doar pofta:))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact in iunie este facuta :D iti dai seama ca a prins-o august pana a aparut pe blog? :))
      Ne tinem de proiect si speram la bine :D

      Ștergere
  2. Buna seara. Asa cum am postat si la drobul de ciuperci am testat si alte retete de pe acest blog . Placinta de dovlecel cu peste mi-a facut cu ochiul si sincer , am avut asteptari mai mari. Nu am fost foarte incantati de gustul final al acestui aperitiv ( noi asa l-am considerat ). Poate reusita acestei retete depinde si de tipul de conserva folosit ( eu am a avut doar sardine Vitae d'oro, 4 buc. ) sau poate de marimea dovleceilor ( am pus 3 bucati care cantareau toti aprox. 1 kg ) nu stiu de ce, dar rezultatul n-a fost prea apreciat de membrii familiei. Oricum multumesc si nu vreau sa descurajez pe nimeni in a incerca aceasta reteta , gusturile difera de la o persoana la alta. Gabriela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela, multumesc frumos pentru increderea acordata! Ma simt flatata ca ai incercat asa multe retete si-ti multumesc ca ti-ai rupt din timpul tau sa-mi spui parerile tale despre preparatele incercate.
      Budinca asta noua ne-a placut foarte mult si-mi pare rau ca nu a fost si pe placul vostru, dar cum bine spuneai si tu, gusturile nu se discuta :D
      Sardinele folosite erau tot in sos de tomate? Desi nu cred ca asta a fost pricina. Poate incerci cu alt fel de peste :) Sa-mi spui daca faci vreo modificare :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Friptura frageda de cocos

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Macrou marinat in sos de tomate

Sunca fiarta in zeama de varza murata

Scrumbie cu lamaie, la cuptor