luni, 5 august 2013

Placinta de dovlecel cu sardine


Delicioasa aceasta budinca!!!
Cand nu stiu ce sa fac de mancare, scot ingredientele ce le am pe masa si ma uit la ele. De cele mai multe ori imediat imi vine o idee. Asa s-a intamplat si in cazul aceste budinco-placinta. Rezultatul a fost unul foarte bun, prin urmare postez reteta pentru aducere aminte in caz de nevoie.
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 3 dovlecei tineri
- 4 conserve sardine in sos tomat
- 1 legatura patrunjel
- 4 oua
- 4 linguri tarate de ovaz
- sare si piper macinat


Dovleceii i-am razuit cu tot cu coaja pe razuitoarea cu ochiuri mari. I-am presarat cu sare si i-am lasat in pace vreo 20 minute. I-am stors apoi un pic in pumni pentru a scapa de excesul de zeama.



Am adaugat pestele cu tot cu sosul din conserva, pisat foarte putin in prealabil cu o furculita, ouale, patrunjelul tocat marunt, taratele de ovaz, sare si piper macinat. Am amestecat bine, apoi compozitia obtinuta am pus-o intr-o tava (18 X 30 cm) captusita cu hartie de copt.



Am bagat tava la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc mediu, pentru aproximativ o ora.
Cand a fost gata, arata asa:


Am lasat-o sa se raceasca bine, apoi am portionat-o si am servit-o. Se taie foarte frumos si usor.



A fost foarte buna si la pachetel!
Este un pic umeda din cauza dovlecelului, dar este delicioasa si satioasa.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana