luni, 12 august 2013

Tortulet dietetic cu cacao si branza de vaci



Aceasta reteta am gasit-o pe facebook, la Georgiana Ionescu, o gospodina desavarsita, din mainile careia ies doar mancaruri delicioase si care arata fenomenal.
Inainte de a descrie ce si cum am facut, vreau sa precizez ca mie tortul mi s-a parut un pic uscat si de aceea recomand sa insiropati cu cola 0 zahar clatitele inainte de a le unge cu crema.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP - incepand cu croaziera. Din cauza cantitatii de tarate folosite, tortuletul asta se imparte in 4 portii.

Ingrediente:
***Clatite:
- 2 oua
- 8 linguri tarate de ovaz
- 1 lingura tarate de grau
- 150 ml lapte degresat 1.5%
- esenta de rom
- 1 lingura rasa de cacao degresata
- o lingurita de bicarbonat, stins cu o lingurita otet
- indulcitor dupa gust
***Crema:
- 250 g branzica de vaci cu 0,2% grasime
- esenta de vanilie
- esenta de lamaie
- indulcitor dupa gust


Intr-un bol am amestecat toate ingredientele pentru clatite, iar branza de vaci pentru crema am mixat-o cateva minute cu restul ingredientelor pentru crema.


Am copt clatitele in tigaia antiaderenta. Clatitele sunt de marime medie. Ideal ar fi sa obtineti 4 clatite egale, dar eu nu am reusit asta.


Cand se formeaza bule deasupra, clatita trebuie intoarsa. Se mai lasa 1 minut si se rastoarna pe o farfurie. Imediat dupa ce am pus clatita pe farfurie, am uns-o cu 1/4 crema. Teoria spunea ca foaia de clatita se inmoaie un pic de la crema, dar la mine nu a fost asa. Mai mergea insiropata.


La sfarsit am pudrat tortuletul cu cacao.



L-am lasat sa se raceasca, apoi l-am bagat la frigider o ora. Dupa aceasta perioada de odihna, l-am feliat si am servit mesenilor.




A fost bun!
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana