vineri, 16 august 2013

"Desteapta" dukanita cu cacao si iaurt


Am reinventat o reteta cunoscuta de toata lumea si rezultatul a fost foarte bun. Prin urmare pun reteta pe blog, pentru pastrare, ca merita.
Trebuie sa precizez ca eu doar am pregatit ingredientele, am dat indicatii si am facut poze. De restul s-a ocupat sora mea cea mai mica, Nicoleta. A facut o treaba foarte buna, dupa cum puteti observa.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand din croaziera. Este echivalentul a 4 portii, deci poate fi mancata de 4 persoane intr-o zi, sau de doua persoane in doua zile, sau de o persoana in 4 zile.

Ingrediente:
- 8 oua
- 8 linguri tarate de ovaz
- 12 linguri indulcitor praf
- 1l lapte degresat (eu am folosit cu 1.5% grasime)
- 400g iaurt degresat ( eu am folosit cu 0.1% grasime)
- 2 linguri amidon
- 1 lingura cu varf cacao degresata (daca o vreti mai inchisa la culoare, puneti doua linguri de cacao)
- esenta (eu am pus de rom de la Dr. Oetker)


Taratele au fost macinate si amestecate cu cacao si amidon.
Albusurile au fost batute spuma tare, iar galbenusurile au fost amestecate cu iaurtul si cu indulcitorul.


Peste galbenusuri au fost adaugate taratele (amestecate cu cacao si amidon) si laptele. Compozitia rezultata a fost turnata peste albusurile batute spuma tare.


Totul se amesteca usor cu un tel, astfel incat sa rezulte o singura culoare.
Iat-o si pe cofetareasa de serviciu:


Intr-o tava cu peretii inalti, captusita cu hartie de copt, am turnat amestecul final, care este lichid. Tava am bagat-o in cuptorul cald, pe raftul de sus, la foc mediu, unde am lasat-o o ora si jumatate.


Am taiat-o dupa ce s-a racit.



A fost foarte buna! Neaparat sa incercati si voi!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana