miercuri, 28 august 2013

Pulpe de pui la capac


Pentru ca am pregatit prea multe pulpe pentru afumatoarea artizanala, 4 copanele, fara piele si condimentate dupa gust, le-am facut la capac. Metoda este veche de cand lumea si sunt sigura ca ati auzit de ea.
Pulpele de pui le-am amestecat cu boia de ardei dulce, sare, piper macinat si usturoi.


Am aprins focul la cuptor si l-am lasat sa se incalzeasca bine.
Am umplut pe jumatate o cratita cu apa si am acoperit-o cu un capac pus invers. Pe capac am asezat pulpele de pui condimentate.



Cratita am bagat-o in cuptor, la foc mediu spre mic.


Dupa aproximativ 45-50 minute, pulpele aratau asa:


Miroseau si aratau foarte apetisant ♥
Nici nu au mai ajuns pe farfurie! Fiecare a insfacat un copan imediat dupa ce am oprit aparatul de fotografiat. Carnea este frageda si buna, iar aceste pulpe ne-au placut mai mult decat Pulpele afumate.


Sa ne fie de bine!

PS Reteta este conforma cu dieta Dukan - zile PP ( inca din faza de atac!) si cu dieta Montignac - faza I.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana