vineri, 9 august 2013

Budinca de conopida


Budinca asta a fost atat de buna!!! A disparut de pe farfurie in cateva minute de la taiere, iar asta m-a mirat foarte mult, mai ales ca pana acum nu am observat afinitati pentru conopida in familia mea. Bine ca stiu acum!
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL si dieta Montignac - faza I. Ingredientele sunt putine si ieftine, dar rezultatul este minunat de bun.
Tava folosita este una de cozonac.

Ingrediente:
- 1kg conopida
- 4 oua
- 6 linguri tarate ovaz
- 1 legatura patrunjel
- sare si piper macinat


Conopida am desfacut-o in buchetele si am fiert-o in apa cu putina sare pana s-a inmuiat si intra furculita usor in ea.
Conopida fiarta am scurs-o bine de apa si am lasat-o sa se raceasca. Dupa ce s-a racit am maruntit-o cu o furculita, dar foarte putin, cat sa nu ramana buchetelele intregi. Am amestecat conopida pisata cu ouale, taratele de ovaz si patrunjelul verde tocat marunt. Am adaugat sare si piper macinat dupa gustul meu.


Compozitia rezultata am turnat-o intr-o tava de cozonac captusita cu hartie de copt si am nivelat-o frumos.
Tava am bagat-o la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc moderat, pentru o ora.


Asa arata cand a fost gata:



Nu am feliat-o imediat pentru ca era deja foarte tarziu. Am taiat-o a doua zi, dimineata. S-a feliat foarte usor si frumos, iar sectiunea arata foarte bine si apetisant.




Foarte foarte buna!!! Neaparat sa incercati!
Din cauza ca se folosesc 6 linguri de tarate, budinca se poate consuma in 3 zile sau de 3 persoane.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana