miercuri, 14 august 2013

Macrou la tava


Am tot scris pe blog de peste la tava si am tot mentionat ca am pregatit in acest fel multe soiuri de peste. Ei bine, uite ca am facut si macrou la tava. Foarte bun!!!
Reteta asta simpla de tot este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PP - chiar din faza de atac.

Ingrediente:
- 2 kg de macrou
- 100 ml otet alb
- 200 ml apa
- sare si piper macinat
- marar uscat

Macroul curatat si spalat bine l-am taiat in bucati groase de doua degete si l-am asezat in tava. Am turnat peste el apa si otetul, apoi l-am presarat cu sare, piper macinat si muuuuult marar.


Tava astfel pregatita am bagat-o la cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu, pentru o ora.
Am servit pestele imediat dupa ce a fost gata si tare ne-a placut smiley6824.gif


Este foarte bun si rece, iar la pachetel a mers de minune!


Daca nu ati incercat inca acest mod de preparare al pestelui, va sfatuiesc sa o faceti. Va asigur ca o sa va placa foarte mult!
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana