sâmbătă, 3 august 2013

Pui dulce - iute


Inspiratia pentru aceasta reteta a venit dupa ce am recitit reteta de Coaste lipicioase dulci - picante postata aici, pe blog, cu ceva vreme in urma. Pulpele de pui gatite in acest fel au fost foarte bune, aromate si fragede.
Reteta este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PP. Eu le-am servit alaturi de salata de varza noua, intr-o zi PL. Bineinteles ca inainte de a manca, am inlaturat pielea de pe pulpe.

Ingrediente:
- 1kg pulpe inferioare de pui
- 2 ardei iuti rosii
- 3 linguri indulcitor
- 3 linguri sos de soia
- 1 pahar cola zero

Intr-un castron incapator am amestecat ardeiul iute curatat de seminte si taiat marunt, indulcitorul, sosul de soia si cola zero. In acest amestec am adaugat pulpele de pui si am amestecat bine. Am bagat castronul la frigider pentru 2 ore. Din cand in cand amestecam bine, astfel incat toata carnea sa stea in marinata.
Dupa ce au trecut cele doua ore, am rasturnat continutul castronului intr-o tava captusita cu hartie de copt. Tava am bagat-o la cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu, pentru aproximativ o ora. Din cand in cand am scos tava din cuptor si am intors pulpele.
Cand carnea a prins culoare frumoasa, am scos tava din cuptor si am oprit focul.


Au fost foarte bune!!!



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana