miercuri, 7 august 2013

Supa cu galuste din tarate de ovaz


Daca n-as fi incercat, as fi jurat ca nu merge sa faci galuste din tarate de ovaz.
La aceasta reteta am folosit tarate de ovaz de la Pirifan, care sunt macinate mai fin ca taratele de la Sanovita. 200g costa doar 2.5 lei, deci sunt mult mai ieftine ca cele de la Sanovita, care costa 3.65 lei si care au acelasi gramaj.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 1 morcov mare
- 1 radacina patrunjel
- 1 telina mica
- 3 fire ceapa verde
- 2 linguri ulei de masline
***Galuste:
- 2 oua
- 1 lingura branza de vaci
- 6 linguri tarate ovaz
- sare si piper macinat
- parunjel verde

Prima data am preparat compozitia pentru galuste. Am procedat la fel cum procedez de obicei pentru galustele cu gris: am batut bine ouale, le-am amestecat cu branza de vaci, taratele de ovaz, un pic de piper macinat si un praf de sare. Am lasat compozitia sa se odihneasca pana cand au fost fierte legumele.


Legumele taiate marunt le-am pus la fiert la foc mic, in 2 litri de apa. Cand legumele au fost fierte, in supa care clocoteste usor am adaugat cu o lingurita mici gramajoare din compozitia de galuste. Am asteptat cateva secunde ca toate galustele sa se ridice la suprafata si apoi "le-am speriat" cu o cana de apa rece.
Neaparat sa faceti gramajoare mici, deoarece la fiert ele cresc destul de mult.


Am lasat supa sa fiarba in voie, la foc mic, pana cand galustele au fost gata.


Am potrivit gustul cu sare si piper macinat, apoi am oprit focul. La sfarsit am adaugat uleiul de masline si patrunjelul tocat marunt.


Am servit supa fierbinte.



Iata si o poza cu sectiunea unei galuscute, pentru a se vedea cat sunt de pufoase ♥.



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana