Treceți la conținutul principal

Tort "Harta Italiei"


Acest tort l-am preparat pentru aniversarea unei doamne care iubeste Italia.
Pentru ca a fost o comanda, nu am nici o poza cu sectiunea.
Blatul este cel pe care il folosesc cel mai des si am facut cantitate dubla pentru ca a fost un tort foarte mare, pentru 40 de persoane. O foaie de blat a fost colorata in rosu si a avut aroma de cafea, iar al doilea blat a fost colorat in verde si a avut aroma de rom. Crema a fost ganache de ciocolata alba si a fost pusa in strat gros, cat sa ajunga la grosimea unei foi de blat. Astfel, la taiere, felia aparea precum steagul Italiei.


Am ornat cu frisca pe margine, iar deasupra am pus ganache de ciocolata alba. Cu bombonelele de ciocolata am scris urarea in italiana si am schitat harta Italiei.
Mi s-a spus ca a fost foarte bun si ca a fost o surpriza placuta.
La multi ani doamna Mirela!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Friptura frageda de cocos

Socata acidulata

Macrou marinat in sos de tomate

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Sunca fiarta in zeama de varza murata