sâmbătă, 16 februarie 2013

Tort "Harta Italiei"


Acest tort l-am preparat pentru aniversarea unei doamne care iubeste Italia.
Pentru ca a fost o comanda, nu am nici o poza cu sectiunea.
Blatul este cel pe care il folosesc cel mai des si am facut cantitate dubla pentru ca a fost un tort foarte mare, pentru 40 de persoane. O foaie de blat a fost colorata in rosu si a avut aroma de cafea, iar al doilea blat a fost colorat in verde si a avut aroma de rom. Crema a fost ganache de ciocolata alba si a fost pusa in strat gros, cat sa ajunga la grosimea unei foi de blat. Astfel, la taiere, felia aparea precum steagul Italiei.


Am ornat cu frisca pe margine, iar deasupra am pus ganache de ciocolata alba. Cu bombonelele de ciocolata am scris urarea in italiana si am schitat harta Italiei.
Mi s-a spus ca a fost foarte bun si ca a fost o surpriza placuta.
La multi ani doamna Mirela!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana