Treceți la conținutul principal

Cozonac de post - tura 2


Cand am facut prima oara cozonac, s-a intamplat sa fie un cozonac de post. Atunci spuneam ca voi face mult mai des, mai ales ca mi s-a parut foarte usor de facut si foarte bun. Ei bine, iata dovada!




Au crescut ca nebunii!!!
De data asta i-am uns, dupa ce s-au copt, cu miere. Le-a dat un luciu foarte frumos!



Foarte pufosi! Unde mai pui si ca miros dumnezeieste!



Au disparut imediat de pe farfurie, asa calzi cum erau! Familia si musafirii au fost incantati :)
Sa ne fie de bine!

Comentarii

  1. Daaa maaaa, biiine.
    Fa-ne noua in ciuda!
    Dar intr-o zi, o sa iti arat eu de ce sint in stare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept ziua aia :D
      Eu nu fac in ciuda la nimeni! Doar va indemn sa faceti si voi ca mine :P

      Ștergere
  2. Tare frumos arata si bine crescut, se vede ca e si pufos daca e de post am sa-l fac sigur, mi-ai facut o pofta ,daca il vedeam, mai repede, sigur il faceam azi ca am avut chef de ceva dulce, asa fac si eu gogosi de post, cam asa e reteta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doinitza, si eu fac gogosi de post de cativa ani din coca asta :D Eu nu am stiut pana acum ca pot face si cozonac din ea :D Acum, ca am aflat, zici ca l-am prins pe Dumnezeu de picior :D

      Ștergere
  3. Of ,of si iarasi of asa de bine arata ca parca si se simte mirosul tare imi place cozonacul , na, da ce nu imi place,toate imi plac, si inimioarele de la prajitura Claudia!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mandala, ma bucur mult ca-ti place :) Sa incerci tu sa faci! E foarte usor!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Friptura frageda de cocos

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Macrou marinat in sos de tomate

Sunca fiarta in zeama de varza murata

Scrumbie cu lamaie, la cuptor