duminică, 10 februarie 2013

Snitele de soia cu nuci si fulgi de porumb


A trecut multa vreme de cand nu am mai facut snitele de soia. Pentru ca sotului meu ii plac si pentru ca vroiam sa incerc o reteta de snitele de soia dintr-o revista mai veche "Practic in bucatarie", am cumparat trei pungi de feli de soia si m-am apucat de treaba. Eu am facut multe pentru ca am vrut sa ramana si pentru a doua zi, deci daca nu vi s-au anuntat musafiri si daca nu aveti o familie numeroasa, o punga de felii de soia este suficienta pentru o masa, 3 portii, alaturi de piure si muraturi. Merg foarte bine si la micul dejun sau la cina, precum si la pachetel. Sunt foarte bune!

Ingrediente:
- 3 pungi snitele de soia
- 2 linguri amestec de condimente (eu am folosit mix de ierburi italiene)
- 1 punga fulgi de porumb
- 5 oua
- 200g cascaval ras fin
- 100g nuca macinata
- 2 linguri seminte de susan
- 1 lingurita praf de ghimbir
- sare si piper macinat
- ulei pentru prajit

 Am pus apa la fiert intr-o oala incapatoare. Cand a inceput sa fiarba am adaugat mixul de condimente, sare, piper macinat si feliile de soia. Le-am lasat sa fiarba la foc mic pentru o jumatate de ora.



Intre timp am amestecat intr-un castron ouale, cascavalul ras, nucile macinate, praful de ghimbir, susanul, sare si piper macinat.
Intr-o tava am pisat cu mainile fulgii de porumb.


Am pus ulei intr-o tigaie pe foc molcom si l-am lasat sa se infierbante.
Feliile de soia fierte, scurse bine de apa, le-am dat prin compozitia de oua cu nuca si apoi le-am tavalit prin fulgi de porumb, apoi le-am pus la prajit in ulei.



Dupa ce s-au prajit pe ambele parti le-am scos pe servetele de hartie pentru a scapa de surplusul de ulei.


Noi o parte din snitele le-am servit cu piure de cartofi si muraturi asortate.



Au fost foarte bune! Se pastreaza foarte bine la frigider, intr-un vas cu capac, cateva zile.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana