marți, 12 februarie 2013

Paste cu sos de legume si smantana


Ce face omul cand nu are nimic pregatit pentru masa de seara? Face mancare din nimic. Cum din nimic? Pai ingredientele au fost adunate la apel fara a avea legatura cu o reteta anume. Ceva paste (de doua feluri!) ramase uitate in camara, o pungulita de ardei gras si una de dovleac placintar de la congelator, o ceapa mare si doua cutiute de smantana pentru gatit luate de curiozitate din cosul de reduse de la Billa. Ce a iesit? Ceva foarte bun, dupa cum au declarat mesenii, prin urmare pun reteta pe blog, pentru eternitate.

Ingrediente:
- 500g paste, fierte dupa indicatiile de pe pachet
- 2 ardei grasi verzi
- 200g miez ras de dovleac placintar (dulma)
- 1 ceapa mare
- 6 linguri ulei
- 400ml smantana pentru gatit (nu e acelasi lucru cu smantana fermentata, aia de o punem pe sarmale!)
- sare si piper macinat

Ceapa tocata marunt am calit-o in ulei fierbinte, impreuna cu un praf de sare si un praf de piper, pana cand a devenit sticloasa. Am adaugat ardeiul taiat marunt, miezul ras de dulma si 1/2 cana cu apa. Am lasat toate sa se imprieteneasca cateva minute.


Cand ardeiul s-a inmuiat, am adaugat smantana pentru gatit si am lasat sosul sa mai dea cateva clocote.


Am potrivit gustul cu sare si piper macinat si am oprit focul. Mirosea atat de bine! Iar gustul era minunat! Cu greu m-am abtinut din gustatul repetat!


Pastele fierte si scurse bine de apa le-am amestecat cu sosul fierbinte.


Am servit imediat. Cine doreste poate adauga deasupra piper macinat.


A fost foarte bun! Un pic dulceag, un pic picant, gustos si satios. Delicios!


Na ca am mancat si azi! Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana