sâmbătă, 2 februarie 2013

Ciorba de oase de porc


Spuneam in postarea trecuta ca am pregatit ostropel de pui dupa cartea mea de bucate cea veche. Ei bine, intamplarea a facut ca si ciorba de a doua zi sa o pregatesc indrumata de aceeasi carte (reteta 113).
Ciorba asta taraneasca a iesit foarte buna, acrisoara si satioasa. A placut mesenilor si s-a dovedit a fi o alegere inspirata.


Ingrediente:
- coaste de porc, cu carne
- 1 morcov
- 1 ceapa
- 1 telina mica
- 300g legume congelate (varza de bruxelles, mazare, fasole pastai verde)
- 50g orez
- 1l zeama de varza
- leustean sau telina frunze
- sare

Oasele le-am spalat si le-am pus la fiert in apa rece. Am pastrat focul mic si am adunat spuma ori de cate ori a fost nevoie.



O parte din legume le-am avut la congelator. Legumele proaspete le-am taiat marunt.
Cand ciorba nu a mai format spuma deasupra, am adaugat toate legumele si orezul spalat.



Focul l-am pastrat in continuare mic si am lasat ciorba sa fiarba pana cand legumele si orezul au fost gata.
Zeama de varza am fiert-o separat, in alta olicica, iar cand a inceput sa clocoteasca am turnat-o peste ciorba.


Am potrivit gustul de sare, am adaugat verdeata si am oprit focul.
Ciorba am servit-o fierbinte, cu ardei iute murat cu zahar si otet.



Pe vremea asta gri si umeda, ciorba asta face minuni!
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana