Treceți la conținutul principal

Prajituri nunta Nicoleta - august 2014


A venit momentul sa ma laud cu ce-am muncit pentru nunta surorii mele cele mai mici, Nicoleta.
Initial mi-a fost frica sa preiau o comanda asa mare de prajituri, pentru ca ma puteam ocupa de copt doar seara, dupa ce veneam de la serviciu si mi s-a parut ca este timpul prea limitat ca sa onorez la timp comanda. Dupa ce m-am gandit cateva zile de la propunere, mi-am dat seama ca alegand prajiturile potrivite si organizand timpul in mod eficient, voi putea sa fac tot ce-am planuit.
Sora mea nu mi-a impus nici o reteta si nici numarul de sortimente. Mi-a data mana libera sa fac cum cred eu mai bine, iar asta a diminuat mult nivelul de stres.
De la bun inceput am hotarat ca prajiturile vor fi total diferite una de alta si nu am vrut sa am doua sortimente asemanatoare nici macar ca si aroma. Plecand de la aceasta hotarare, am luat blogul si netul la puricat si am ales deserturile pe baza urmatoarelor criterii:
1. sa fie simplu de facut
2. sa poata fi facuta din vreme
3. sa fie ieftina (bugetul trebuia respectat!)
4. sa fie total diferita de celelalte retete alese
5. sa poata fi portionata in bucati mici, cat sa musti de maxim de doua ori din bucata
Dupa gandiri, listari, razgandiri si calculari, am ajuns la urmatoarea lista de retete:
Nuci umplute cu crema caramel
Prăjitura albă cu cremă de lamâie
Biscuiti simpli si deliciosi, cu cocos
Prajitura rasturnata cu nuca prajita si crema de ciocolata
Faguri umpluti cu crema malaga
In plus, am facut o turta pentru mireasa, sa i-o rupa nasa in cap. Reteta:
Cozonac pufos de post, cu rahat



M-am apucat de prajituri luni. Toate trebuiau sa fie gata si aranjate pe platouri pana vineri seara, pentru ca trebuiau apoi impartite: un platou acasa la mire, doua platouri acasa la mireasa si un platou acasa la nasi. In plus am facut cateva cutiute pentru musafirii veniti de departe.
Luni am copt cojile pentru nucile umplute.
Marti am facut crema de caramel si am umplut cojile.
Miercuri am copt fagurii pentru Faguri umpluti cu crema malaga.
Joi am umplut fagurii, am copt foile si am facut Prăjitura albă cu cremă de lamâie si Prajitura rasturnata cu nuca prajita si crema de ciocolata, apoi, seara, am organizat si petrecerea burlacitelor.
Vineri am copt Biscuiti simpli si deliciosi, cu cocos si turta.
Toate au fost gata vineri dupa-amiaza.



Nu mi-a mai ramas decat sa le portionez si sa le asez pe platouri si in cutiute:




Si acum sa ma laud cu sora mea cea frumoasa ♥♥♥




Casa de piatra Nicoleta! Sa fiti fericiti, necazurile sa va ocoleasca si norocul sa va fie prieten!

Comentarii

  1. Felicitari draga mea !!! Esti o curajoasa !!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Monya! :D Mi-am dovedit ca pot face si asa ceva :D Totul este sa fii organizat si hotarat :D

      Ștergere
  2. Uf, cu toate organizarile din lume io nu-s in stare de d'astea! Luni la amiaza ma trezesc ca n-am toate ingredientele, pe seara imi spun ca oricum am timp restul saptamanii si sar planificatu pentru luni si tot asa. Pan la urma ajung la capat, dar asta inseamna cel putin o noapte alba, de nu mai multe:( Minunata sora ta,grecoaica, ochii ei si rujul tau fac echipa buna:))) Vaz ca esti in grafic de ajung la noi zilele lu august:))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt in grafic cu postari de august la sfarsitul lui octombrie :))
      Eu sunt foarte organizata cand este vorba de ceva important si fara un plan bine pus la punct nici nu ma apuc de treaba. Noaptea si mie imi este mai buna pentru gatit, pentru ca este liniste si nu intervine nici o chestie care sa ma intrerupa, dar niciodata nu ma bazez pe nopti albe pentru a termina un angajament de durata :D
      Am trei surori cu ochii albastrii superbi si una cu ochii verzi si misteriosi si toate sunt foarte frumoase ♥♥♥ Eu si fratele meu avem ochii caprui si iesim din peisaj :D

      Ștergere
  3. Daca esti organizat si determinat muti si muntii din loc :) Bravo fata draga! Iar sora ta e de o frumusete si o candoare deosebita. Felicitari si casa de piatra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Mihaela! Venind de la tine aceste vorbe, inseamna foarte mult pentru mine :*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Friptura frageda de cocos

Socata acidulata

Macrou marinat in sos de tomate

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Sunca fiarta in zeama de varza murata