joi, 26 ianuarie 2017

Bento box la serviciu 10


1. Oua fierte, bucatele cascaval light, castravete, cafea amara cu putin lapte


2. Pulpe inferioare de pui marinate in sos de soia si coapte la cuptor, castravete, cafea amara cu putin lapte


3. Pizza - dukan style, kefir


4.  Placinta de conopida cu sunca, branzica de vaci cremoasa (Pilos 0.5% grasime), castravete, ardei gras galben, cafea amara cu putin lapte


5. Placinta de pui - dukan style, castraveti, o feliuta de cascaval cu masline, cafea amara cu putin lapte

4 comentarii:

  1. Săptămâna lu castravete :) La mine o fost biscuiți sărați cu biscuiți dulci și apoi acas mâncat nonstop de la intrat pe ușă pân la adormire :( Câteva zile de renunț la a gândi și pregăti meniul pentru la muncă, așa ajung și mi-i greu să mă-ntorc la obiceiul cel drept.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubesc castravetii si ardeiul verde :)
      Cand este vorba de a-ti pierde motivatia, cred ca este extraordinar de usor si asta se intampla tuturor. Cand vine vorba de gasit motivatie, este extraordinar de greu si asta iar se intampla tuturor :D Gandeste-te ca este doar o faza si nu te stresa :*

      Ștergere
  2. Imi plac si mie castravetii, desi uneori am dat de unii fara gust, si apoi ma enervez ca nu am ce face cu ei (in afara de tzatziki). Placintele alea par foarte gustoase :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte gustoase si satioase :D
      Cu castravetii am avut si noi cateva surprize neplacute, dar de cele mai multe ori ii nimerim cum trebuie :)

      Ștergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape