vineri, 3 octombrie 2014

Friptura de pui cu rosii si castraveti - la punga


Da, este o friptura, nu o salata, chiar daca cuvantul "castraveti" va induce in eroare. Daca nu ati incercat niciodata sa folositi castraveti in mancare, atunci este cazul sa incepeti sa o faceti. O sa vedeti ca dau gust foarte bun mancarii si o sa incepeti sa-i folositi din ce in ce mai des la gatit.
Friptura prezentata azi este una delicioasa si rapid de preparat.
Reteta este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 1 kg pulpe superioare de pui - eu am inlaturat pielea
- 3 rosii mari
- 2 castraveti medii
- 1 ceapa medie
- o bucatica radacina ghimbir
- sare si piper negru macinat


Pulpele de pui le-am spalat bine si le-am curatat de piele.
Radacina de ghimbir am curatat-o de coaja si am razuit-o pe razuitoarea fina.
Ceapa, rosiile si castravetii (cu tot cu coaja!) le-am razuit pe razatoarea cu lamele mai apropiate. Le-am amestecat pe toate intr-un castron, adaugand ghimbirul razuit fin, sare si piper macinat dupa gust.


Amestecul de legume si pulpele le-am bagat intr-o punga speciala pentru friptura, pe care am inchis-o bine la gura. Am asezat punga in tava, apoi am gaurit-o cu o scobitoare in 3-4 locuri.


Am bagat tava la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc mediu spre mic, pentru aproximativ o ora.
Asa arata cand a fost gata:


Am servit-o fierbinte si tare ne-a mai placut!
Carnea a fost suculenta si aromata, iar sosul de legume a fost minunat.



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana