luni, 10 februarie 2014

Snitel de pui - Dukan


Uite ca se poate sa faci snitele gustoase si fara sa le prajesti in ulei!
Pana sa incerc metoda asta, am tot incercat sa fac snitele la cuptor. Tare ma mai chinuiam cu ele pentru ca nu statea coca pe carne nici s-o bati! Prajite insa in tigaia antiaderenta, sunt gata foarte repede si coca ramane la locul ei ♥
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP si este perfecta pentru micul-dejun, cina, pachetel.

Ingrediente:
- 1 piept de pui fara piele si os
- 1 lingura sos de soia
- 1 lingura mix condimente (fara zahar!) pentru pui (recomand Mammita sau Galeo)
- 2 oua
- 1 lingura branza de vaci sau tofu (eu am avut o branza de vaci mai ferma)
- 2 linguri tarate fine de ovaz (recomand Pirifan)

Cu o seara inainte de a prepara snitelele, am taiat pieptul de pui feliute subtiri si l-am amestecat cu condimentele si sosul de soia intr-o caserola cu capac. Am bagat caserola la frigider peste noapte.
A doua zi am amestecat bine intr-un castronel ouale cu branza de vaci si cu taratele de ovaz.



In compozitia obtinuta am turnat continutul caserolei, cu tot cu zeama si am amestecat bine.


Cu ajutorul unei linguri am luat bucatile de carne acoperite cu coca si le-am pus la prajit intr-o tigaie antiaderenta.


Focul trebuie pastrat mic.
Le-am intors usor si pe partea cealalta cu ajutorul unei palete de silicon.
Se prajesc foarte repede, deci nu plecati de langa tigaie!
Cand sunt aurii pe ambele parti, sunt gata.


Carnea ramane moale si suculenta si snitelele sunt delicioase!
Iata cum arata in sectiune:


Delicioase! ♥
In loc de branza de vaci am folosit tofu in alte dati si snitelele au iesit la fel de gustoase.
Sa ne fie de bine!

12 comentarii:

  1. Super reteta! O sa incerc si eu! Arata delicioase ! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte foarte bune, deci sigur o sa-ti placa :)
      Sa-mi spui daca incerci! :D

      Ștergere
  2. Mmm tare bine mai arata si cu siguranta sunt gustoase!!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine nu s-a prins pe carne acea mixtură din ouă, brânză şi tărâţe... De fiecare dată când le întorceam se dezlipea de carne. Cu ce am greşit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este important ca taratele sa fie fine sau bine macinate. Ai facut prea multa marinata si ai subtiat prea tare compozitia de oua?
      La mine a stat compozitia bine pe snitele, dupa cum se observa in poza.

      Ștergere
    2. Ah, ok, înseamnă că de la tărâţe se trage. Mie compoziţia mi-a ieşit prea groasă, cred că a fost de la prea multe tărâţe şi insuficientă marinată.

      Ștergere
    3. Daca a iesit prea groasa inseamna ca ouale au fost mici. Data viitoare tine cont ca aceasta compozitie trebuie sa aiba consistenta unui iaurt :) Deci daca iese prea moale mai pui tarate sau amidon, iar daca iese prea groasa adaugi un pic de apa :)

      Ștergere
  4. Multumesc din suflet pentru toate retetele tale..Am un copil de 11 ani ce sufera de DZ 1 insulinodependent,iar tu m-ai ajutat foarte mult sa ii mentin glicemiile normal...♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa va fie de bine!
      Tare ma bucur cand sunt de folos si sursa de inspiratie ♥
      Va doresc sanatate multa si zile frumoase in continuare!

      Ștergere
  5. Buna Cristina, foarte interesante retetele tale! Am o intrebare legata de sosul de soia: ce tip folosesti? Eu am gasit numai cu zahar si/sau faina in compozitie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu folosesc sos de soia light de la firma Maxim's. Contine faina, dar nu contine zahar. In lista de alimente permise scrie ca este permis sos de soia fara zahar si pentru ca asta a fost fara zahar, pe asta il folosesc :)

      Ștergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape