vineri, 27 septembrie 2013

Pui "la rotisor" in punga, la cuptor


Ei bine, cred ca m-am specializat in retete simple de tot, iar aceasta "reteta" nu face exceptie. De fapt nici nu este o reteta in adevaratul sens al cuvantului, ci mai mult un mod de lucru. Dar sa va arat ce am facut.

Ingrediente:
- 1 pui mare
- 1 plic condimente pentru pui (fara zahar!)
- 1 punga pentru friptura la cuptor - nu este un ingredient, dar este obligatorie


Am aprins focul la cuptor si l-am lasat sa se incalzeasca.
Condimentele le-am amestecat intr-un castronel cu doua linguri de apa, iar cu amestecul obtinut am uns puiul la exterior si in interior. Puiul astfel uns l-am bagat in punga pentru friptura si l-am asezat intr-o tava. Am gaurit punga cu o scobitoare in 3-4 locuri.



Am bagat tava la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc mediu spre mic, pentru o ora si jumatate.



Carnea se gateste in suc propriu si este frageda si suculenta, inclusiv pieptul.


Noi am servit-o cu iaurt amestecat cu usturoi maruntit.



Foarte bun!!!! ♥♥♥
Sa ne fie de bine!

PS Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP (incepand chiar din atac) si cu dieta Montignac - faza I. Puiul se gateste cu piele, dar la servire pielea va fi inlaturata deoarece NU este conforma.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana