luni, 9 septembrie 2013

Pulpe de pui cu fasole verde, la punga


Ce mai facem de mancare cu pui? Cam asta este intrebarea care "ma chinuie" de cand am inceput sa tin dieta. Norocul meu este ca puiul este versatil si se poate gati in fel si chip. Un mod foarte simplu de a prepara carnea de pui, este coacerea lor in punga pentru friptura la cuptor. Iata cum am facut de data asta:

Ingrediente:
- 1 kg pulpe de pui fara piele
- 2 pungulite de fasole verde congelata (600g)
- 2 cepe taiate marunt
- 2 linguri sos de soia light
- 4 linguri pasta de tomate
- sare si piper macinat


Fasolea verde nu trebuie deongelata in prealabil.
Toate indredientele le-am pus in punga speciala pentru friptura la cuptor si le-am amestecat bine. Daca va este teama ca punga s-ar putea rupe la acest pas, atunci amestecati toate ingredientele intr-un castron si abia apoi le bagati toate in punga.


Punga am asezat-o intr-o tava, am gaurit-o cu o scobitoare in trei locuri la suprafata  si am bagat totul la cuptor, la foc mediu, pentru aproximativ o ora.


Miroase foarte bine si este delicioasa aceasta mancare! ♥


Puteti adauga si usturoi daca va place.


Sa ne fie de bine!

PS Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL si cu dieta Montignac - faza I.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana