sâmbătă, 7 martie 2015

Lasagna - dukan style


Nu am mancat lasagna originala niciodata, deci nu as putea spune daca cea de fata este sau nu mai buna. Cu toate acestea pot sa spun ca aceasta lasagna falsa este extraordinat de gustoasa ♥♥♥
Cum am ajuns sa fac aceasta lasagna? M-am inscris la o provocare culinara pe grupul de facebook "La masa cu Dukan". Imi plac mult aceste provocari pentru ca am ocazia sa incerc mereu ceva nou si astfel meniul nostru este foarte variat.

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera si cu dieta Montignac - faza I.

Ingrediente:
- 700g carne de pui tocata
- 1 ceapa mare
- 5 ardei mari capia
- 2 zucchini marisori
- 3 oua
- 275g branza de vaci granulata (Pilos 0.5% grasime)
- 1 conserva cubulete de rosii in bulion (400g)
- 2 linguri ulei de masline
- 1 lingurita mix de ierburi Italia
- sare si piper macinat
***Topping:
- 3 oua
- 250g crema de branza (Ehrmann 0.2% grasime)



Ardeiul capia l-am copt pe tabla si l-am curatat de coaja si de seminte.


Ceapa am taiat-o marunt si am calit-o in ulei de masline impreuna cu mixul de ierburi Italia, sare si piper macinat.


Cand ceapa a devenit sticloasa am adaugat in cratita carnea tocata. Am lasat-o la foc mic sa sa caleasca pana i s-a schimbat culoarea si a devenit albicioasa.


Zucchini l-am taiat felii subtiri, pe lung, cu ajutorul razatoarei cu lame in V.


Peste carnea calita cu ceapa am adaugat cubuletele de rosii in bulion, am mai lasat sa fiarba 10 minute si am oprit focul.


Intr-un castronel am amestecat cu o furculita branza de vaci cu cele 3 oua si putina sare.
Intr-o tava cu peretii inalti (20 X 30 cm), captusita cu hartie de copt, am asezat un strat de felii subtiri de zucchini.


Peste ele am turnat jumatate din compozitia cu carne si rosii.


Peste carne am asezat un alt strat de felii subtiri de zucchini. Peste acestea am nivelat amestecul de branza de vaci si oua.


A urmat un strat de ardei copt, bine curatat de coaja si seminte.


Peste stratul de ardei copt am nivelat restul de carne cu rosii si l-am acoperit cu un nou strat de felii subtiri de zucchini.


Intr-un castronel am amestecat bine crema de branza cu cele trei oua, sare si piper macinat.


Acest amestec l-am turnat peste lasagna si l-am nivelat frumos.


Pentru ca m-a lovit inspiratia am facut un mic model din resturi de zucchini, dar acest pas este optional si se poate sari peste el fara probleme.


Am bagat lasagna la cuptor, la foc mediu spre mic, pe raftul din mijloc, pentru aproximativ o ora. Cand toppingul este inchegat si prinde culoare aurie, lasagna este gata.


Am lasat lasagna o jumatate de ora sa-si traga sufletul, apoi am feliat-o si am servit-o mesenilor.
Ia priviti ce sectiune frumoasa si colorata ♥♥♥



Miroase senzational, arata minunat si este foarte gustoasa ♥♥♥


Poate ca pare complicat la prima vedere, dar daca le pregatiti pe toate sa le aveti la indemana veti vedea ca de fapt este foarte simplu sa faci mancarea asta. In plus, merita! ♥♥♥
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana