luni, 23 martie 2015

Pizza - dukan style


Absolut din intamplare am facut blatul asta de pizza intr-o seara, iar rezultatul a fost atat de reusit incat am repetat reteta o data la doua zile timp de doua saptamani ♥♥♥ Blatul iese subtirel, se feliaza frumos, poate fi mancat cu mana si nu este deloc tare - blatul perfect ♥♥♥
Deasupra se pot pune o gramada de chestii, in functie de chef, pofte, ingrediente disponibile si zile PP sau PL.
Reteta de blat este conforma cu dieta Dukan - zile PP si nu contine tolerate, prin urmare poate fi facuta inca din faza de atac. Ingredientele toppingului vor fi alese in functie de zile PP sau PL in care va aflati.

Ingrediente:
***Blat:
- 4 oua
- 150g branza de vaci mai ferma, degresata (Pilos 0.5%; Romfulda 1%)
- 2 linguri tarate de ovaz
- 2 linguri tarate de grau
- 1 lingura gluten
- 1 pliculet drojdie uscata
- 1 lingurita rasa oregano
- putina sare

 Se amesteca toate si se intinde cu grija in strat uniform, in tava mare de la aragaz, captusita cu hartie de copt. Se coace blatul la foc mediu spre mare, pe raftul de sus, timp de 10 minute, apoi tava se scoate din cuptor si se pun deasupra blatului ingredientele alese pentru topping.
Eu intr-o zi am folosit pulpa afumata de curcan, feliute de friptura din muschiulet de porc, branza de vaci ferma (Romfulda 1% grasime), ardei capia rosu, oua si ketchup dulce fara zahar.







Dupa ce se aseaza deasupra blatului ingredientele pentru topping, tava se baga iar la cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu spre mic, pentru aproximativ 30 minute.


Dupa cum spuneam si mai sus, pizza se feliaza foarte frumos si usor.





Iata cat de bine arata blatul si cat de subtire este:


In alta zi am pus pe blat ketchup dulce fara zahar, macrou afumat dezosat, fulgi de ceapa dezhidratata si oua.


O a treia varianta a fost cu friptura de pui taiata fasii, un castravecior murat taiat feliute subtirele, un fir de ceapa verde taiat marunt, ketchup dulce fara zahar si oua.


Pizza a iesit bestiala (daca-mi este permis sa ma exprim asa) de fiecare data ♥♥♥
Din portia zilnica de tarate am copt o pizza maaaare, cat tava mare de la aragaz si am avut astfel destul si pentru cina si pentru pachetelul de a doua zi.
Sa-mi fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana