Treceți la conținutul principal

Maioneza fara ulei


Ca si voi, cei care cititi acest articol, am fost sceptica cand am vazut reteta asta pe site-ul retete-dukan.ro si nu am crezut ca este posibil sa obtii acasa maioneza fara ulei. Ei bine, ma felicit ca am avut curajul sa incerc pentru ca s-a dovedit a fi o maioneza foarte buna!
De Paste am adaugat in maioneza preparata astfel un castravecior murat si am obtinut un minunat sos pentru ouale fierte.

Ingrediente:
- 1 galbenus fiert
- 1 galbenus crud
- 1 lingurita mustar (eu am folosit fara zahar)
- 4 linguri branza de vaci degresata
- sare si piper macinat

Prima data am mixat 1 minut, la viteza maxima, galbenusurile cu mustar, un pic de sare si piper macinat.


Am adaugat branza de vaci degresata si am mixat iar, la inceput la viteza mica, apoi la viteza mare pentru doua minute.



Asa arata la sfarsit:


Am luat cu o lingurita din maioneza, ca sa se observe ca nu iese deloc curgatoare. Sta batoasa si nu curge! Gustul este minunat si cu greu iti dai seama ca nu este maioneza adevarata!
Eu am folosit maioneza la o salata de ton cu legume facute la gratar, reteta ce va urma in viitorul apropiat.



Neaparat sa incercati si voi!

PS Maioneza asta este conforma cu dieta Montignac si cu dieta Dukan - toate fazele.

Comentarii

  1. Incepe sa-mi placa Dukanu tau. Astept tortul fara zahar or o nastrusnicie si mai mare. Cam incep eu sa inteleg de ce fu grozav meniul tau pascal dietetic;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, urmeaza si tortul fara zahar, faina si grasime :D L-am facut de Paste si a fost delicios :D
      Dukanu meu?!? :))

      Ștergere
  2. imi place reteta! O sa fac si eu.Te pup! Revin cu impresii!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut-o si eu acum. E buna, dar nu se compara cu maioneza adevarata, pe care eu as manca-o si pe paine :)) Oricum, merge de minune ca dressing la pui si peste ♥
    Sarut-mana pentru masa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ti fie de bine Nimphe! :)
      Eu nu prea sunt fan maioneza, dar asta mi-a placut foarte mult :D

      Ștergere
  4. Se poate preara doar cu ou fiert, fara cel crud?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles ca se poate inlocui galbenusul crud cu un galbenus fiert.

      Ștergere
  5. Foarte buna reteta - am folosit-o azi pentru o salata de vinete. Acelasi gust, mai putine calorii.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Friptura frageda de cocos

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Macrou marinat in sos de tomate

Sunca fiarta in zeama de varza murata

Scrumbie cu lamaie, la cuptor