Treceți la conținutul principal

Placinta din piept de pui


Si pentru ca dieta pe care o urmez ma obliga sa devin "experta" in prepararea puiului, astazi va prezint o placinta din piept de pui foarte buna si satioasa. Este conforma cu dieta Montignac si cu dieta Dukan - toate fazele. Poate fi consumata ca atare sau langa o salata de verzituri daca aveti voie legume in ziua respectiva. Si pentru pachetel este minunata!

Ingrediente pentru o tava cu dimensiunile 30X17 :
- 700g piept de pui
- 3 fire ceapa verde
- 2 oua
- 2 linguri cu varf branza de vaci degresata
- sare si piper macinat

Pieptul de pui l-am tocat impreuna cu ceapa verde.


Peste ele am adaugat ouale, sare si piper macinat.


Am amestecat bine, apoi am adaugat branza de vaci degresata (eu am folosit Delaco 0.2% grasime) si am amestecat iar.


Compozitia rezultata am pus-o in tava captusita cu hartie de copt si am nivelat-o.


Am bagat tava la cuptor, la foc moderat, pe raftul de sus. A stat in cuptor o ora. Cand a fost gata arata asa:


Se portioneaza foarte usor si este delicioasa!



Sa ne fie de bine!

Comentarii

  1. Simpla si delicioasa! Arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine, si unde mai pui ca e si dietetica ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Neaparat sa o incercati fetelor, pentru ca este foarte buna :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept a o incerc Cristina.
    Acum am observant (scuze :">) ca ai retete si pentru dieta Dukan pe are o tin. Saptamana viitoare o fac si te anunt cum a iesit.
    Multumim frumos inca o data pt. retete :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere! :D
      Abia astept sa-mi spui daca ti-a placut :)

      Ștergere
  5. Gustoasa si satioasa. A gatit azi sotul meu si a iesit bestiala. Chiar si copilul a mancat cu pofta, pe saturate si el nu are inca 2 ani :)
    Multumesc frumos pt reteta. E salvata si listata si e cap de lista la dosarul Dukan :)
    Weekend fain si multumiri !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere Lia! Ma bucur ca a fost pe placul vostru :D
      Poate incerci si alte retete conforme cu Dukan, propuse de mine pe blog :)

      Ștergere
  6. Oi, ce buna fu! Si nu i-o trebuit decat un an sa sada pe lista cu "de-ncercat". I-am adaugat marar, ca nu mai stiu de unde o devenit preferatu meu:)))) Saru' mana pentru masa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ti fie de bine! :D
      Cu mararul sa inteleg ca eu sunt vinovata? :D De la peste ti se trage :P

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Friptura frageda de cocos

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Macrou marinat in sos de tomate

Socata acidulata

Sunca fiarta in zeama de varza murata