miercuri, 13 septembrie 2017

Prajitura rasturnata cu crema de lapte - dukan style


O prajitura dietetica interesanta si buna, cu un mod de preparare un pic ciudat dar foarte simplu.
Cu aceasta reteta termin lista de dulciuri conforme cu dieta Dukan pregatite de mine. Pentru ca nu mai tin aceasta dieta, pe blog nu voi mai posta astfel de dulciuri. Mancarurile care vor respecta principiile dietei vor fi etichetate ca fiind conforme, dar dulciuri de acest gen nu mai prepar.


Ingrediente:
***Crema:
- 4 oua
- 500 ml lapte degresat
- 3 linguri slim sugar
- 1 lingurita esenta de fistic
***Blat:
- 1 ou
- 2 linguri amestec faina pentru reducerea carbohidratilor
- 1/2 lingurita praf de copt
- 2 linguri slim sugar
- 2 linguri crema de branza 0.2% grasime
- 100 ml lapte degresat
- 1 lingura rasa cacao degresata


Prima data am preparat crema: intr-un bol incapator am mixat bine ouale cu indulcitorul si esenta. La final am adaugat laptele si am amestecat bine.


Amestecul rezultat l-am turnat intr-o tava cu peretii inalti (22 x 15 cm), captusita in prealabil cu folie de silicon (sau hartie de copt).
Aceasta tava am pus-o intr-o alta tava in care am turnat apa fierbinte intr-un strat de un deget grosime.


In acelasi castron in care am pregatit crema, am mixat bine toate ingredientele pentru blat.



Cu ajutorul unei linguri am pus mici gramajoare din acest amestec in compozitia pentru crema, deja turnata in tava.


Am bagat tavile in cuptorul fierbinte, pe raftul din mijloc, la foc mediu spre mare, pentru 50 minute.


Am lasat prajitura sa se raceasca bine in tava, apoi am rasturnat-o cu grija pe un carpator (sau tava) mare si am inlaturat folia de silicon.
Se feliaza foarte usor si frumos cu un cutit bine ascutit.



Feliile arata tare bine si prajitura a fost foarte buna ♥♥♥



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana