Negresa Dukan la microunde



Aceasta negresa rapida este preferata mea pentru micul-dejun. Alaturi de o cana cu lapte cald, imi asigura necesarul de energie si ma satura pana la pranz.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu Croaziera.

Ingrediente:
- 1 ou
- 2 linguri tarate fine de ovaz (eu folosesc Pirifan)
- 1 lingura cacao degresata
- 1/2 lingurita rasa praf de copt
- 2 linguri indulcitor pudra (eu folosesc Clio)
- 6 linguri lapte degresat (eu folosesc cu 1.5% grasime)
- 1 lingurita esenta (de data asta de rom, dar am mai facut si cu vanilie, cafea si visine)


Toate ingredientele enumerate mai sus le amestec bine intr-un castronel.


Compozitia obtinuta o torn intr-o forma de silicon, rezistenta la microunde.


Coc negresa 5 minute la putere maxima (cuptorul meu are 800W).


Gata!








Este pufoasa, delicioasa, satioasa, ieftina si usor de facut ♥♥♥ Neaparat sa incercati si voi!
Sa imi fie de bine!

Pentru ca nu am folosit faina de grau, zahar si nici ulei, inscriu aceasta reteta in parada de octombrie a provocarii Dulce Romanie.

18 comentarii:

  1. eu mai inlocuiesc laptele cu iaurt, in functie de ce am in casa. iese buna oricum :) si oul il pun separat..galbenusul la inceput cu cele uscate..si albusul batut spuma la sfarsit..e delicioasa si rapida indiferent <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu iaurt mai fac si eu si-mi place ca negresa ramane mai umeda si nu se usuca dupa ce se raceste :D
      Separate le puneam si eu, pana am descoperit ca nu conteaza deloc chestia asta :D

      Ștergere
  2. Foarte bun!!! Acum am facut incercat si eu reteta si mi-au iesit 6 briose super gustoase. Le savurez cu un pahar de iaurt <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana, bun venit in fan club :D
      Sa-ti fie de bine!

      Ștergere
  3. Chiar nu știam ce sa mai fac dulce.Multumrsc pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  4. e super buna, desi nu tin dieta Dukan, imi place mult negresa, e satioasa si gustoase, si nu te simti vinovata dupa ce o mananci :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, ma bucur ca este pe placul tau :D
      Data viitoare incearca sa inlocuiesti laptele cu iaurt. O sa iasa un pic umed si foarte pufos :D

      Ștergere
  5. Testat, mancat, placuuuut!!! Cel mai simplu si rapid desert!multumim de inspiratie, ne esti de un resl folos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ti fie de bine! Ma bucur ca ti-a fost pe plac :)

      Ștergere
  6. Arata super bine! Daca inlocuiesc laptele cu iaurt, cam cat iaurt sa pun?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele 6 linguri de lapte se pot inlocui cu 5 linguri de iaurt (1 iaurt mic).

      Ștergere
  7. Sunt la inceputul dietei iar retele tale m-au ajutat foarte mult...multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta o sa ramana reteta mea preferata pe care as alege-o oricand din multitudinea de retete Dukan :D Love it!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place foarte mult :D
      Multa bafta in continuare cu dieta!

      Ștergere
  9. E maxim de buna!!Doar ca nu am avut forma de silicon,si am facut-o intr-un bol de sticla!!A iesit super si asa!!!Multumim 😙

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...