joi, 20 iunie 2013

Pui cu iaurt si curry


Inca o reteta din cartea de retete Dukan!
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan (zile PP) si cu dieta Montignac - faza I.


Ingrediente:
- 2 buc piept de pui fara piele si os
- 3 fire ceapa verde
- 450g iaurt 0.1% grasime
- 1/2 lingurita praf de ghimbir
- 1/2 lingurita boia de ardei dulce
- 2 lingurite zeama de lamaie
- 2 lingurite praf de curry
- coaja de la o jumatate de lamaie
- sare si piper macinat


Pieptul de pui l-am taiat fasii si l-am prajit in tigaia - gratar antiaderenta. Nu trebuie lasat mult, ci doar pana isi schimba culoarea si devine din roz, alb.
L-am presarat cu sare si piper macinat.


Intr-o cratita am amestecat ceapa verde taiata marunt cu iaurtul si condimentele.


In acest sos am pus carnea prajita si am pus cratita pe foc mic. Am acoperit cratita cu un capac si am lasat mancarea sa fiarba o jumatate de ora. Din cand in cand am amestecat cu o lingura de lemn ca sa fiarba toata carnea in sos.



Am servit-o fierbinte si ne-a placut mult.




Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana