Treceți la conținutul principal

Salata de primavara


Aceasta salata este foarte gustoasa si merge mancata ca atare sau acompaniata de o bucata de friptura. Este conforma cu dieta Montignac, dar si cu dieta Dukan - zile PL.
Poate fi un aperitiv colorat, sau un mic-dejun delicios si plin de savoare, o cina usoara sau alegerea perfecta pentru pachetel la serviciu/scoala.

Ingrediente:
- 6-7 ridichi marisoare
- 4 cepe verzi
- 1 castravete potrivit
- 3 oua fierte
- 2 linguri zdravene de branza de vaci 0.2%
- sare si piper macinat
- 1 lingurita otet

Legumele si ouale fierte le-am taiat dupa bunul plac, apoi le-am amestecat intr-un bol cu branza de vaci degresata. Am adaugat si otetul, apoi am potrivit gustul cu sare si piper macinat.
O minunatie! Neaparat sa incercati!


Sa ne fie de bine!

Comentarii

  1. In aceasta perioada nu-mi deoresc nimic altceva decat muuuulte salate asa delicioase! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul este ca primavara te imbie cu tot felul de verzituri. E pacat sa nu-i dai importanta :)

      Ștergere
    2. Foarte buna, imi plac mult salatele cu legume din plin ;)

      Ștergere
  2. Sa tot mananci..are tot ce-mi place mie! Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Friptura frageda de cocos

Socata acidulata

Macrou marinat in sos de tomate

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Sunca fiarta in zeama de varza murata