"Pizza" cu blat de conopida


Aceasta reteta am tot facut-o de-a lungul anilor si nu stiu cum se face ca nu a fost inca publicata pe blog. Voi remedia aceasta scapare si prezint azi o "pizza" inedita, cu blat din conopida, perfecta pentru dieta Dukan - zile PL si dieta Montignac - faza I. Toppingul poate fi modificat in functie de preferintele voastre.

Ingrediente:
***Blat:
- 1 conopida medie
- 300 g branza granulata de vaci, scursa bine
- 2 oua
***Topping:
- sunca slaba de curcan
- salam de vita
- oua
- cascaval dietetic - facut de mine
- ceapa verde
- ketchup fara zahar

Conopida rupta bucati am fiert-o in apa cu putina sare, apoi am scurs-o bine de apa si am faramitat-o cu o furculita. Am amestecat-o cu branza de vaci granulata si cu ouale, iar amestecul rezultat l-am intins in tava de la aragaz, captusita in prealabil cu hartie de copt.
Am bagat tava la cuptor, pe raftul din mijloc, 20 minute la foc mare.


Am scos tava din cuptor si am arajat deasupra blatului felii de sunca de curcan, felii de salam de vita, ceapa verde taiata marunt si cascaval dietetic razuit. La urma am spart 4 oua.


Am bagat tava inapoi in cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu, pana cand s-au coagulat bine ouale sparte peste blat.


Am lasat-o sa sa raceasca vreo 20 minute, apoi am feliat-o si am servit mesenilor.


Foarte buna! ♥♥♥



Noi am servit-o la cina, dar poate fi servita si la micul-dejun, ba chiar poate fi luata si la pachetel.


Sa ne fie de bine!

8 comentarii:

  1. Galbenusul ala zici ca-i piersica din compot:) Ce-mi mai plac mie ouale astea pe pizze:) Io am un blat pufos din faina apa calda, apa rece, pe care nu-l tradez, desi mi-au tot atras atentia blaturi din vinete or, iaca, asta din conopida.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pizza cu aluat am facut doar de cateva ori de cand ma stiu, dar coapta in tigaie, pe aragaz, nu in cuptor :D Ia zi mai multe de aluatul tau daca e asa minunat :D

      Ștergere
    2. Drojdie, faina, sare, apa rece si apa calda. Drojdia inmuiata cu apa calduta, de-i proaspata si lasata olecuta la crescut, de-i granule o amestec cu faina si torn alternativ apa rece si apa calda, se face un aluat eleastic, d'ala cu peretii vasului curati, ca la aluatul cu bors or ala de la nuci cu untura. La sfarsit o ung cu putin ulei de masline s-o las sub stergar la dospit un ceas. Eu mananc foarte rar pizza si atunci o prefer p'aia din oras cu ton:)) Cand o venit Teo cu Stefanut am facut pizza decupata cu gura paharului de s-o crucit ma'sa cand io auzit c-au mancat trei pizza intr-o seara:)))))

      Ștergere
    3. 3 pizza :D
      No, pai nu-i nu stiu ce mare filozofie aluatul tau. Ma asteptam la ceva secrete :D Si la copt iese asa subtirel si bun ca la pizzerie?

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Este foarte buna Zina! Poate incerci intr-o zi :D

      Ștergere
  3. Retetele tale sunt minunate,mie imi sunt tare mult de folos in lupta cu kg.(Dieta Dukan).Am facut ieri "Parizer" cu curcan si dovleac,o minunatie.Multumesc mult si astept reteta de cascaval sa pot face si aceasta Pizza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare ma bucur cand sunt de folos si-ti multumesc ca ai incredere in mine si incerci retetele prezentate pe blog :D
      Reteta de cascaval apare pe blog maine, deci fii pe faza :D

      Ștergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...