Treceți la conținutul principal

Maioneza dukan fara branza


Pe blog mai apare o reteta de maioneza conforma cu dieta Dukan: Maioneza fara ulei.
Aceasta reteta este foarte diferita de prima, atat prin ingredientele folosite cat si prin modul de preparare. Consistenta este ca a unei budinci, ceea ce si este la baza. Se potriveste de minune in amestecuri de legume.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand din faza de croaziera si am ales sa o public separat fata de reteta la care am folosit-o, pentru a fi gasita mai usor pe blog.

Ingrediente:
- 200 ml lapte 1.5% grasime
- 1 galbenus
- sare
- 20 g amidon de porumb
- 1 lingurita mustar fara zahar
- zeama de lamaie - dupa gust


Galbenusul l-am amestecat cu sarea si cateva linguri de lapte cald. Amidonul l-am dizolvat in doua linguri de lapte.


Am amestecat galbenusul cu amidonul dizolvat si restul de lapte si am fiert amestecul pe foc mic, amestecand mereu, pana cand s-a ingrosat ca o budinca. Am oprit focul si am lasat budinca sa se raceasca.


Dupa ce budinca s-a racit bine, Am turnat-o in vasul mixerului si am mixat-o impreuna cu mustarul si zeama de lamaie. Mustar si zeama de lamaie se poate adauga dupa cum va place.


La final i-am adaugat si un catel de usturoi, pentru ca am folosit maioneza la o salata de ciuperci, dar se poate adauga patrunjel sau se poate lasa simpla.


Reteta pentru salata de ciuperci va fi publicata duminica, 7 septembrie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Friptura frageda de cocos

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Macrou marinat in sos de tomate

Sunca fiarta in zeama de varza murata

Scrumbie cu lamaie, la cuptor