duminică, 7 septembrie 2014

Salata de ciuperci cu maioneza dukan


Spuneam data trecuta, la reteta de Maioneza dukan fara branza, ca am folosit maioneza la o salata de ciuperci. Ceea ce nu am spus atunci, este ca salata a iesit extraordinar de buna si a mers perfect drept garnitura la niste snitele de pui (tot dukanite, bineinteles!).

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 500 g ciuperci proaspete
- 3 linguri ulei de masline
- sare si piper dupa gust
- maioneza dukan fara branza in care am pus un catel de usturoi

Ciupercile curatate le-am taiat marunt.
Intr-o tigaie antiaderenta, am pus uleiul de masline, sare si piper macinat. Cand uleiul s-a infierbantat, am pus in tigaie ciupercile taiate.



Am pastrat focul mic si am lasat ciupercile sa se caleasca in sucul ce si l-au lasat pana ce acesta s-a evaporat. Am avut grija sa amestec mereu.



Am oprit focul si am turnat ciupercile intr-o strecuratoare, unde le-am lasat sa se raceasca bine si sa se scurga de eventuala zeama ramasa.
Dupa ce s-au racit, le-am amestecat intr-un castronel cu maioneza.


Cum am precizat si mai sus, am folosit aceasta salata drept garnitura la niste snitele de pui.
Tare buna a mai fost cina asta! ♥♥♥




Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana