luni, 7 iulie 2014

Biscuiti cu lamaie


Pentru provocarea secreta din luna iunie 2014 mi-a fost alocat blogul Retete ABC... Din motive independente de mine, chiar daca am pregatit biscuitii cu lamaie de mai bine de 3 saptamani, abia azi am reusit sa public pe blog reteta aleasa. O rog pe Stefania, gazda lunii iunie, sa imi scuze intarzierea  si sa adauge si reteta mea la parada lunii iunie.

Biscuitii mei nu au iesit chiar ca in pozele prezentate pe blogul alocat, dar au fost deliciosi si familia mea i-a laudat foarte mult ♥ Nu-i consider un esec, dar voi repeta reteta si voi face cateva modificari pentru a-mi rezulta si mie bulgarasii crapati. Urmatoarea reteta va fi una de biscuiti dukan cu lamaie, ca doar nu era sa raman eu doar cu poftele.

Ingrediente:
- 50 gr zahar
- 50 gr unt 82% grasime
- 150 gr faina
- 1 lingurita rasa praf de copt
- 1 ou
- 2 linguri zeama de lamaie
- coaja rasa de la o jumatate de lamaie
- zahar pudra pentru tavalit biscuitii inainte de coacere


Untul l-am mixat cateva minute cu zaharul, apoi am adaugat oul si zeama de lamaie si am mixat iar cateva minute.


Am adaugat faina amestecata cu praful de copt si am mixat iar pana cand compozitia a devenit omogena.


Rezulta o coca lipicioasa.


Am bagat coca la frigider pentru o ora (aici cred ca am gresit, pentru ca in reteta este precizat ca trebuie lasata la frigider cel putin 3 ore), apoi am modelat din ea mici bulgarasi pe care i-am tavalit prin zahar pudra.


Bulgarasii tavaliti prin zahar pudra i-am aliniat intr-o tava captusita cu hartie de copt, lasat spatiu intre ei.



Am bagat tava in cuptorul fierbinte, pentru 10 minute, la foc mediu, pe raftul de sus. Nu si-au pastrat forma si s-au labartat, dar miroseau foarte bine ♥


Desi pareau moi cand i-am scos din cuptor, dupa ce au stat un pic s-au mai intarit. S-au pastrat totusi pufosi.




Ar fi mers un pic mai multa lamaie, dar s-au evaporat repede de pe farfurie, iar asta inseamna ca au fost buni.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana