Petrecere "Micii cofetari" - Teodora la 9 ani


Anul acesta pruncuta mea a implinit 9 ani!
 Doamne, unde se duc zilele? Parca mai ieri ii dadeam sa suga si ne hlizeam la fiecare cuvant nou pe care incerca sa-l rosteasca! Acum este o domnisoara in toata regula, cu fite si talente, asa cum scrie la carte.
Este un copil destept, pupacios si simtitor. Stie exact ce vrea si nu se sfieste sa-si exprime punctul de vedere. Este un bun negociator si nu pierde nici macar o ocazie de a negocia. Ii place sa fie alintata, laudata si sa comande, nu-i place sa citeasca si sa rada cineva de ea, ii place sa ma ajute la bucatarie si nu-i place sa-si faca curat in camera. Are 143 cm inaltime si a hotarat ca-si lasa parul lung pana la talie.
La multi ani pruncuta draga!!! Sa ai o viata frumoasa si plina de zambete!!! Te iubim mult!!!

Ziua ei de nastere a picat intr-o miercuri, zi de scoala, prin urmare am trezit-o din somnicul dulce cu un ecler cu ciocolata si cantandu-i "La multi ani". A fost foarte surprinsa, pentru ca niciodata pana acum nu am facut asta de ziua ei! Iata si fetisoara somnoroasa dar cu zambet larg:


Petrecerea de ziua ei am programat-o pentru sambata imediat urmatoare si a avut tema "Micii cofetari".
A avut 4 prieteni de varsta ei invitati (Iulia, Georgiana, Adriana, Mihai), plus o gramada de adulti insotitori.
In camera ei am pregatit cateva gustarele: soricei din triunghiuri de branza topita, chiftelute de pui coapte la cuptor, tartine cu unt, pastrama de pui si castravete, mini-frigarui din sunca de curcan, cascaval si ardei gras, covrigei cu sare si stiksuri cu susan. Am mai pus si o galetusa cu bomboane pe bat.



Tortul urmau sa si-l orneze singuri, prin urmare am copt un blat mare din care am decupat blaturi rotunde, mici. Stativele pentru tortulete le-am obtinut lipind farfuriute de plastic de paharele de plastic, intoarse cu fundul in sus.


Am pregatit 4 castroane cu creme diferite (vanilie, lamaie, ciocolata si ciocolata amaruie), un tub de frisca si cateva paharele cu ornamente pentru prajituri.
Bineinteles ca si adultii au vrut sa-si faca singuri tortul, prin urmare tortul cel mare pregatit pentru ei a ramas neatins in frigider.
Toata lumea s-a apucat de treaba. Fiecare a folosit ce a vrut si a facut cum l-a taiat capul.
















A fost o distractie pe cinste!
Multa crema a ajuns direct pe sortulele si direct in gura, dar tortuletele au iesit foarte frumoase si vesele.
Teodora a crezut ca toata lumea a uitat ca trebuie sa-i cantam "La multi ani", asa ca s-a dus la bucatarie si si-a pus noua lumanarele pe tortuletul ei. Le-a aprins si a venit cu tortuletul in sufragerie, unde era toata lumea. A stins lumina si ne-a intrebat: "Chiar nimeni nu-mi canta?"




La petrecerea asta a fost mult dans si multe rasete ♥ A iesit foarte frumoasa! ♥
A doua zi junioara a ornat si tortul cel mare, cel care fusese pregatit pentru petrecerea ei si care ramasese in frigider neatins.






Frumos, nu?
Si uite asa ne-am distrat noi la petrecerea de 9 ani a Teodorei ♥

14 comentarii:

  1. La multi ani papusa!
    Mami, felicitari!
    Minunata initiativa!
    Sa iti traiasca copila scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani! ce de treaba au avut! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani! ce ocupate au fost fetitele!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! Sa creasca mare!
    Ce idee grozava asta cu facututl tortului de catre copii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoasa fu aniversarea cea tematica! Sa va traiti fericiti si sa ne bucurati cu poze de la petrecerea marilor cofetari:) N-as vrea sa fie prea repede, dar cum parca ieri citeam despre meniul petrecerii cu pirati, peste alte doua zile vine si cel de la majorat:)) Important e ca intre ieri ala si maine ala is catralioane de secunde fermecate. La multi ani, Teodora Maria!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, asta cu comprimarea timpului si eu o inghit cu greutate :) Trece repede, prea repede! Nu mai este deloc pruncuta mica care nu facea altceva decat sa manance si sa doarma. Acum e domnisoara, cu tot ce presupune asta :D
      Cand o pup insa, tot miros de bebelica simt, asa ca refuz deocamdata sa recunosc ca sunt mama de pre-adolescenta :D
      Multumesc pentru urari si ganduri bune! :*

      Ștergere
  6. La muuulti ani domnisorici dragi sa aiba parte de tot ce e mai bun in viata sa te bucuri de fata sa sti ca tare ma emotionat ce ai spus ,da asa este si eu cand imi vad fetita asa mare nu pot crede ca a trecut asa repede 23 de ani,parca e fetita mica si vesela ,ca si atunci cand o leganam pe picioruse si se linistea, ce timpuri frumoase,ma emotionat tare mult povestea ta ,ganduri bune.Gabriela.

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...