luni, 11 noiembrie 2013

Ciorba de varza cu carne de pui


Ciorbica asta a iesit foarte buna si in mod sigur va fi facuta des la noi in casa.
Din pacate nu am poze din timpul prepararii pentru ca nu mai aveam baterie la aparat. Asta sper sa nu fie o piedica in a fi crezuta pe cuvant ca tot ce scriu mai departe este adevarat.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL

Ingrediente:
- 1 piept de pui cu os si piele
- 1 kg varza alba
- 2 morcovi mari
- 1 ceapa potrivit de mare
- 4 linguri ulei de masline
- sare
- piper macinat
- cimbru

Am taiat varza fideluta si am frecat-o in pumni cu un praf de sare, apoi am lasat-o la scurs pana am folosit-o.
Morcovii i-am taiat cubulete, iar ceapa am taiat-o marunt.
Am pus la fiert pieptul de pui in 2 l apa rece si am avut grija sa adun spuma ori de cate ori a fost nevoie. Cand nu s-a mai format spuma deasupra am adaugat in oala cubuletele de morcov si am lasat supa sa fiarba la foc mic.
Intre timp am calit ceapa cu putina sare, piper macinat si cimbru in uleiul de masline, iar cand a devenit sticloasa am adaugat varza stoarsa bine de zeama. Am calit varza la foc mic pana cand si-a schimbat culoarea si a devenit un pic galbuie.
Am scos pieptul de pui din oala si l-am curatat de oase si piele, apoi l-am rupt fasiute. L-am pus inapoi in supa si am adaugat in oala si varza calita cu ceapa si mirodenii.
Am lasat sa fiarba vreo 10-15 minute, apoi am oprit focul.
Gata!


Sa ne fie de bine!
Pentru ca am folosit varza, voi inscrie aceasta reteta la provocarea Dulce Romanie, gazduita in luna noiembrie de Transylvanian Kitchen.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana