joi, 5 aprilie 2012

Pizza cu tarate (la cuptorul cu microunde)


Foarte rapida, foarte buna, in mod sigur blamata de multa lume, conforma cu dieta Montignac, faza II. Cam asta e de zis de pizza asta.
Trebuie sa recunosc ca ma scoate din impas cand nu stiu ce sa mananc la micul dejun.

Ingrediente:

- 1 ou
- 2 linguri tarate
Pe deasupra puneti ce va pofteste inimioara: ceapa, ardei, masline, ciuperci, mezeluri, cascaval...

Oul se bate intr-un castronel si se amesteca cu tarata. Pe o farfurie intinsa am pus hartie de copt si am turnat amestecul.


Am asezat artistic restul de ingrediente, mai putin cascavalul si am bagat farfuria in cuptorul cu microunde.


 3 minute la putere maxima, atat ii trebuie blatului sa fie gata.
Am scos farfuria si am pus si cascavalul. Am bagat la cuptor iar pentru 35 de secunde la putere medie si gata.









Pofta buna!

PS Daca folositi tarate de ovaz pentru blat si deasupra puneti fasii de pui sau mezeluri slabe de pasare, pizza devine conforma si cu dieta Dukan,

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana