Treceți la conținutul principal

Pizza cu tarate (la cuptorul cu microunde)


Foarte rapida, foarte buna, in mod sigur blamata de multa lume, conforma cu dieta Montignac, faza II. Cam asta e de zis de pizza asta.
Trebuie sa recunosc ca ma scoate din impas cand nu stiu ce sa mananc la micul dejun.

Ingrediente:

- 1 ou
- 2 linguri tarate
Pe deasupra puneti ce va pofteste inimioara: ceapa, ardei, masline, ciuperci, mezeluri, cascaval...

Oul se bate intr-un castronel si se amesteca cu tarata. Pe o farfurie intinsa am pus hartie de copt si am turnat amestecul.


Am asezat artistic restul de ingrediente, mai putin cascavalul si am bagat farfuria in cuptorul cu microunde.


 3 minute la putere maxima, atat ii trebuie blatului sa fie gata.
Am scos farfuria si am pus si cascavalul. Am bagat la cuptor iar pentru 35 de secunde la putere medie si gata.









Pofta buna!

PS Daca folositi tarate de ovaz pentru blat si deasupra puneti fasii de pui sau mezeluri slabe de pasare, pizza devine conforma si cu dieta Dukan,

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc fumos! Si tu sa ai o zi faina! :)

      Ștergere
  2. Pentru faza II Monti ;) Da io n-as putea. Adica as prefera sa mananc o salata din toate astea, fara tarate.. Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Antonia, eu n-am precizat faza. Multumesc pentru atentionare :*
      Cat despre salate... La un moment dat te cam saturi de ele :)

      Ștergere
  3. Acum imi fac si eu! Vai ce bine arata!
    Te superi daca pun linkul si fetelor de pe forumul meu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bianca, te astept cu impresii :)
      Nu ma supar, cum sa ma supar?

      Ștergere
  4. Foarte buna! Eu i-am pus o lingura de rosii din conserva pe "blat" intai de toate. Am pus apoi ce mi-a placut: ardei, sunca, ceapa, ciupercute, cascaval. Am facut si cu 4 feluri de branza: branza cu mucegai, mozarella, emmentaler si parmezan. :D Are gust de pizza de dieta dar e o gustare foarte rapida!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bianca, tare ma bucur ca ti-a placut :D
      Am incercat si eu cu sos de rosii si a fost foarte buna!

      Ștergere
  5. De ce ziceti voi ca este pt Faza II ? Taratzele nu au IG sub 35 ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In faza I nu este recomandat sa le combini cu grasimi, de aceea sunt de faza II :)

      Ștergere
  6. Arata foarte bine, banuiesc ca e si foarte gustoasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar foarte buna este :D Poate o includeti in meniu :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Friptura frageda de cocos

Socata acidulata

Macrou marinat in sos de tomate

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Sunca fiarta in zeama de varza murata