sâmbătă, 18 aprilie 2015

Rulouri coapte umplute cu carne - dukan style


Ei uite ca am facut-o si pe asta!
Inspiratie mi-au fost fetele de pe grupul de facebook "La masa cu Dukan", Cristina Ghita si Cornelia Olteanu.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera.


Ingrediente:
- 3 linguri branza de vaci granulata (Pilos 0.5% grasime)
- 3 linguri iaurt cremos
- 2 linguri tarate ovaz
- 1 lingura tarare grau
- 1 lingura amidon de porumb
- 3 linguri gluten
- 1 conserva carne de curcan 97% (de la Lidl)
- 1 lingurita oregano uscat
- sare


Toate ingredientele, mai putin carnea, le-am amestecat intr-un castron. Prima data am amestecat cu o furculita, apoi cu mana.


Am obtinut o coca ferma si nelipicioasa.


Aluatul obtinut l-am impartit in 6 bucati egale.


Fiecare bucata am intins-o cu ajutorul unui facalet intr-o foaie mare cat palma.
Foile se lipesc putin de fundul de lemn, dar se desprind foarte usor si frumos cu ajutorul unui cutit.
Aluatul este usor elastic si trebuie manevrat cu atentie pentru ca se rupe usor.
Pe fiecare foaie am pus un bastonas de carne din conserva si am rulat usor, obtinand ruloul.


Cu grija am inchis capetele si am rulat in palme ruloul obtinut, pentru a-l uniformiza.


Din aceasta coca se pot face si covrigi! Eu am facut 4 rulouri umplute si doi covrigi.
Le-am asezat pe toate intr-o tava captusita cu hartie de copt si am bagat tava in cuptor, la foc mediu, pe raftul din mijloc, pentru 60 minute.



Dupa cum se observa, au prins culoare foarte frumoasa la copt ♥♥♥


Asta a fost tot! Au fost foarte bune la pachetel! Sunt satioase si arata bine in sectiune.




Sa-mi fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana