luni, 6 aprilie 2015

Biscuiti din lapte praf


Da, ati citit bine, biscuitii acestia sunt facuti din lapte praf! Nici mie nu mi-a venit sa cred cand am citit reteta pe un blog turcesc, dar am hotarat sa incerc si astfel am aflat ca minunatiile astea chiar ies din ingredintele putine trecute in reteta. Sunt deliciosi ♥♥♥
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand chiar din faza de atac daca folositi lapte praf cu 0.1% grasime si nu ii umpleti cu crema. Daca folositi lapte praf cu 1% grasime si/sau ii umpleti cu crema, biscuitii sunt conformi incepand cu faza de croaziera.

Ingrediente:
***Biscuiti:
- 1 ou mediu
- 4 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 2 linguri indulcitor pudra (Clio)
- 1 lingurita esenta de rom
***Crema:
- 2 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 1 lingura indulcitor pudra (Clio)
- 1 lingurita cacao
- 2 linguri lapte rece


Intr-un castronel am amestecat bine cu un tel oul cu laptele praf, indulcitorul si esenta.



Intr-o tava captusita cu hartie de copt am pus mici gramajoare de coca cu ajutorul unei lingurite. Compozitia este destul de moale. Au rezultat 9 bucati.


Am bagat tava in cuptorul electric, la 160 grade, foc sus si jos cu ventilatie, pentru 12 - 13 minute. La copt biscuitii cresc si prind culoare aurie.



Intr-un alt castronel am amestecat bine ingredientele pentru crema.


Am lipit biscuitii doi cate doi cu crema de cacao.


Sunt mari, pufosi si deliciosi ♥♥♥





Iata cum arata in sectiune:



Merita incercati!
Sa ne fie de bine!

24 de comentarii:

  1. Io ador laptele praf, probabil nostaligii din pruncie. Abia astept sa-i fac, n-o sa le dauneze laptele gras, nu?:) maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti incerca :D Fa o portie mica, sa cum am facut eu si vezi daca merge si daca iti place :D Sa-mi zici si mie dupa aceea :D

      Ștergere
    2. Da, o portie mica o-nsemnat sa o fac dubla:)))) Cu lapte neslab si zahar nu cresc, i-am incercat de 3 ori pan-am renuntat.

      Ștergere
    3. Pai zaharul cam ingreuneaza orice aluat, poate asta este raspunsul. Data viitoare pune indulcitor Clio de la Penny :D

      Ștergere
  2. Cristina,FELICITARI!Nu cred ca ma stii(sau poate ca da)...sunt dukanita de peste 1 an ,te apreciez mult,esti favorita mea.Te pup si ,daca imi permiti,iti ,,voi fura" reteta...arata super ..bravo scumpa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Letitia! Cuvintele tale de apreciere m-au uns la inima ♥
      Iti doresc sarbatori luminate si frumoase si te rog sa-mi spui daca ti-au placut biscuitii in cazul in care te hotarasti sa-i incerci :D

      Ștergere
    2. Draga mea...ti-am mai spus-o si ti-o repet...FELICITARI..biscuitii sunt nemaipomeniti de buni..multumesc pentru reteta.Pupici si sarbatori fericite cu multa lumina in suflet!

      Ștergere
    3. Tare ma bucur ca ti-au fost pe plac :D Sa-ti fie de bine!

      Ștergere
  3. Crisa, te rog, cand ai vreme cantareste-mi si mie o lingura de lapte praf si una de indulcitor. As vrea sa-i refac pentru o Doamna saptamana ce vine. Iti scriu oficial ca sa stiu apoi de fiecare data de unde sa iau raspunsul:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, am cantarit aseara si am urmatoarele date:
      - 1 lingura eritritol = 16g
      - 1 lingura lapte praf 0.1% = 18g
      Clio este mult mai usor decat eritritolul, dar eu am facut biscuiti si cu eritritol, tot o lingura am pus si biscuitii au iesit la fel de buni.
      Spor la treaba!

      Ștergere
  4. buna ziua, la cuptorul normal, fara ventilatie oare cresc la fel de frumos?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara! Au fost cateva fete de pe facebook care au incercat si la cuptorul normal si au zis ca le-au iesit la fel de frumosi. Cantitatile nu sunt multe, deci puteti incerca fara sa va para rau prea tare :D

      Ștergere
  5. Buna! Ai mei acum sunt la cuptor...abia astept sa vad ce a iesit :) Multumesc de reteta!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. la mine nu au crescut absolut deloc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar poate ai folosit ingrediente diferite de cele indicate. Poate mai incerci :)

      Ștergere
  7. Cu siguranta incerc iar...si asa necrescuti au fost foarte buni :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci ma bucur ca nu au fost o dezamagire totala :D

      Ștergere
  8. Sunt foarte gustosi, dar nu mi-au crescut deloc :( Compozitia se amesteca manual sau cu mixerul? Eu am amestecat-o manual, ca eram in concediu si nu aveam mixer. Poate de aia? PS: sunt fara praf de copt, da? Vreau sa mai incerc si n-am vrea sa-i mai ratez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am amestecat manual, cu un tel. Nu contin alte ingrediente fata de ceea ce apare in lista.
      Au fost multi cei care au incercat reteta. Unora le-au iesit exact ca in pozele mele, altora nu le-au crescut deloc, asa cum ai patit tu. Cred ca este foarte important indulcitorul folosit. Trebuie un indulcitor pudra foarte usor, asa cum este Clio praf. Am impresia ca ceilalti indulcitori ingreuneaza si nu lasa compozitia sa creasca la copt. Cuptorul nu este important atata timp cat coace bine. Multe fete au copt biscuitii in cuptorul normal, pe gaz, si le-au crescut chiar frumos.
      Sa amesteci bine compozitia cu telul si nu folosi mixerul! Cand din lene am folosit mixerul, nici mie nu mi-au crescut.

      Ștergere
  9. Am folosit indulcitor Stevia pudra, ca doar axela il aveam la mine. Acum, ca am ajuns acasa, voi incerca si cu Clio. Merci frumos de lamuriri!

    RăspundețiȘtergere
  10. ador retele dumneavoastra.acum am la cuptor biscuitii.abia astept:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca v-au fost pe plac :D Va mai astept in vizita :D

      Ștergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape