marți, 23 decembrie 2014

Fursecuri fragede cu nuca


Nu cred ca exista blog culinar care pana la ora asta nu a postat macar o reteta de biscuiti/fursecuri pentru Craciun. Luata de val, vin si eu azi cu o reteta de fursecuri fragede cu nuca, care au disparut foarte repede de pe farfurie. Se fac foarte usor si sunt foarte bune ♥♥♥

Inspiratie mi-a fost Ana Maria.

Ingrediente (40 buc):
- 225 g unt 80% grasime
- 250 g faina
- 70 g zahar
- 160 g miez de nuca
- un praf de sare
- 2 lingurite esenta vanilie
- zahar pudra pentru pudrat la sfarsit


Untul moale l-am mixat spuma cu zaharul, praful de sare si esenta de vanilie.


Miezul de nuca l-am macinat fin.
Peste spuma de unt am adaugat faina si miezul de nuca macinat. Am amestecat bine si am obtinut o coca omogena.
Am acoperit castronul cu o folie de plastic si l-am bagat la frigider pentru o ora.


Am aprins focul la cuptor si l-am lasat sa se infierbante.
Din coca rece am format bulgarasi mici, cat o nuca mare, pe care i-am asezat intr-o tava captusita cu hartie de copt.


Am bagat tava in cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu, pentru aproximativ 30 minute. Cand prind culoare pe margine sunt gata.


I-am lasat 10 minute sa se racoreasca, apoi i-am tavalit prin zahar pudra.



Sunt foarte fragede aceste fursecuri si delicioase ♥♥♥


Sa ne fie de bine!
Va urez spor la treburi si sa aveti parte de sarbatori frumoase si vesele!!!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana