luni, 29 decembrie 2014

Budinca de tofu cu gust de ciocolata - dukan style


Sper ca ati avut un Craciun de vis si ca ati primit tot ce v-ati dorit mai mult!
Eu vin astazi sa laud o budinca minunata, cu gust de ciocolata, care se pregateste foarte repede si usor. Face fata cu brio chiar si unei mese de sarbatoare, deci poate o luati in considerare pentru masa de Revelion. Nu contine oua si nu am folosit deloc aragazul pentru prepararea ei!

Sursa de inspirartie: Maria Martinez - Flan Dukan de Tofu y Chocolate sin huevo (Ataque)
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PP, incepand din faza de croaziera.

Ingrediente:
- 2 cutii tofu simplu (2 X 300g)
- 250g crema de branza 0.2% grasime
- 100 ml lapte 1.5% grasime
- 2 plicuri gelatina pudra
- 3 linguri cacao
- 3 linguri eritritol cu stevia
- 1 lingura esenta de ciocolata


Tofu trebuie scurs foarte bine de saramura in care a stat! Eu l-am stors bine intr-un servet curat, pana nu a mai curs zeama din el.
Gelatina am pus-o la hidratat 10 minute in 100 ml apa rece, apoi am topit-o la microunde (800W) 20 secunde la puterea 8.
Intr-un bol incapator am pus toate ingredientele: tofu bine scurs de zeama si maruntit cu mana, crema de branza, laptele, cacao, eritritol cu stevia si esenta de ciocolata.


Cu ajutorul pasatorului am transformat totul in crema.


La final am incorporat si gelatina topita. Am amestecat bine si am turnat compozitia intr-o forma de silicon.


Am bagat budinca la frigider peste noapte, iar a doua zi a iesit foarte usor si frumos din forma.


Budinca este densa si se feliaza foarte frumos. Are gust bogat de ciocolata si sadisface orice pofta de dulce. Noua ne-a placut foarte mult ♥♥♥



O combinatie foarte reusita! Recomand! ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana