duminică, 23 noiembrie 2014

Ciocolata de casa - dukan style


Am incercat de foarte multe ori sa fac ciocolata de casa conforma cu dieta Dukan, insa mereu trebuia sa o bag la congelator ca sa se inchege, iar daca statea un pic la temperatura camerei se topea si nu-mi placea deloc.
De cand am citit despre faina de konjac am hotarat sa incerc sa fac ciocolata de casa folosind aceasta faina pentru a o inchega, sperand sa obtin o consistenta cat mai apropiata de varianta originala. A fost un experiment reusit, mai ales pentru ca nu am folosit deloc frigiderul/congelatorul. Ciocolata mea si-a pastrat forma si s-a putut portiona. Consistenta este cremoasa, gustul este foarte bun, iar pofta este anihilata ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand din faza de croaziera din cauza toleratelor (cacao).
Laptele praf folosit este cu 0.1% grasime si este permis inca din atac in limita a 3 linguri/zi, ce depaseste aceasta limita se considera tolerat. Faina de konjac este permisa nelimitat inca din faza de atac. Eritritolul cu stevia are 0 calorii si indulceste foarte bine orice preparat in care este folosit, fara sa isi schimbe gustul la cald. Toate acestea, precum si esenta de alune cu frisca, pot fi cumparate de pe site-ul Adiograsime.ro, care si astazi, pana la ora 24, are reduceri frumoase de black friday.

Ingrediente:
- 250g lapte praf 0.1% grasime - am masurat cu lingura si au fost 15 linguri
- 1 lingurita faina konjac
- 2 linguri eritritol cu stevia
- 2 linguri cacao degresata
- 1 lingurita esenta de alune cu frisca
- 100 ml apa


Am pregatit o tava din silicon pentru chec (20 X 8 cm) si am captusit-o cu folie alimentara.
Apa am fiert-o 10 minute impreuna cu indulcitorul.
Laptele praf, faina de konjac si cacao le-am amestecat intr-un bol.


Am turnata apa clocotita peste prafuri si am amestecat bine cu un tel pentru a scapa de cocoloase.


Compozitia rezultata am turnat-o in tava pregatita si am nivelat-o usor.


Am lasat tava peste noapte in camara, la rece. A doua zi am scos-o din tava si am taiat-o cu un cutit inmuiat in apa calda.



Asta a fost tot!
Ciocolata a fost neasteptat de buna si se aseamana foarte mult cu ciocolata de casa pe care toti o iubim ♥♥♥ Este aromata, gustoasa, usor de facut si foarte cremoasa ♥♥♥




Acum, privind pozele, imi dau seama ca poate fi folosita si drept crema la un tort sau o prajitura conforme cu dieta dukan. O sa incerc si aceasta varianta!



Na ca am mai dukanit o pofta! Sa ne fie de bine!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana