Treceți la conținutul principal

Lapte cu cafea inghetata


"Ne-au topit caldurileee" - asa canta cineva la un moment dat si bine se mai potriveste acestor zile. Noi fugim de aragazul din bucatarie si mancam mai mult salate si inghetata, prin urmare zilele astea nu vor fi postate retete complicate pe blog.
Postarea de azi nu poate fi incadrata in categoria retete, dar este o idee interesanta pentru o bautura racoritoare si merita sa apara pe blog. In plus este opera junioarei si eu nu pierd nici o ocazie de a ma lauda lumii intregi cu puiul meusmiley5204.gif
In lista de activitati ce ne-am propus-o pentru aceasta vara, la punctul  19 scrie asa:
 19. Inventam o bautura racoritoare
Junioara a venit cu urmatoarea idee: sa punem cafea in pungile pentru cuburi de gheata, iar aceste cuburi de cafea inghetata sa le punem apoi in lapte indulcit. Mi s-a parut o idee foarte buna, asa ca am pregatit doua cani de cafea slaba si dulce si am lasat-o la racit. Junioara a turnat cafeaua strecurata in pungile pentru cuburi de gheata si am bagat pungile la congelator peste noapte.


A doua zi a pregatit doua pahare cu lapte rece.


In fiecare pahar a pus cateva cubulete de cafea inghetata si bautura noastra racoritoare a fost gata.


In loc de cafea puteti pune ceai indulcit, suc, cacao cu lapte sau lapte simplu.


Incercati si voi!
Vacanta placuta in continuare!

Comentarii

  1. Bravoooooo, Teoooooooooo! Fata tu nu citesti blogurile alea pe care se propovaduieste ca plozii nu trebe laudat?!:))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu fata, eu nu citesc blogurile de care zici tu :D Eu o laud ori de cate ori merita si ma laud cu ea la toata lumea pentru ca e a mea si sunt mandra de ea ♥ :D

      Ștergere
  2. Yummy! Ma topesc de pofta cand vad ce bunatate racoroasa ai acolo. Simplu si de mare efect. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Incercati sa nu puneti drojdie, va fi mult mai gustoasa dar va fermenta ceva mai incet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu va suparati, dar unde ati citit ca am folosit drojdie la aceasta reteta?

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Friptura frageda de cocos

Socata acidulata

Macrou marinat in sos de tomate

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Sunca fiarta in zeama de varza murata