luni, 25 martie 2013

Parada dulce "Bucatar curajos" - martie 2013

In luna martie eu am fost cea care a ales reteta dulce pentru provocarea "Bucatar Curajos". M-am gandit din vreme ce reteta ar fi cea mai potrivita pentru aceasta provocare si a castigat detasat guguluful cu mac si lamaie. Este o reteta mai veche de pe blogul meu, pe care o prepar la fiecare masa festiva din familie, pentru ca este preferata de toti ai casei in defavoarea altor prajituri. Sper ca a fost o alegere inspirata si ca a fost pe placul celor care au decis sa participe la aceasta provocare.
Daca doriti sa participati si voi, trebuie sa stiti ca inscrierile si problemele organizatorice se discuta doar in interiorul grupului de facebook Bucatar Curajos, deci trebuie sa dati Join Group.


Si acum, ia utati ce minunatii au facut fetele ce au participat la provocare:

1.Mihaela Boicu Tanasa -  Voguisine - Inca nu are blog, dar a postat poza pe pagina ei de facebook


2. Simona's World - Gugluf cu mac si lamaie


3. Bucataria Elenei - Guguluf mac si lamaie la provocarea "Bucatar curajos"


4. Pasiunile Mihaelei - Chec cu mac si lamaie


5. Pasiune si culoare -Guguluf cu mac si portocale rosii 


6. Retetele Panselutei - Guguluf cu mac si lamaie


7. Tara mea inventata - Briose lamaioase cu mac


8. All day cooking - Chec cu mac si portocala


9. Enjoy Dessert - Chec cu lamaie si mac


10. Mancaruri simple - Chec cu lamaie si mac


11. Ceva bun - ceva dulce - Guguluf cu lamaie si mac


12. Ama in bucatarie - Guguluf cu mac si lamaie


13. Bucate pe alese - Guguluf Aromat


14. Delicioasa - Chec cu lamaie, mac si zmeura


15. Delicious Flavours - Muffins cu mac si lamaie


16. Cu Lili in bucatarie - Chec trandafir cu lamaie si mac


17. Piri Piri e Canela - Chec cu mac si lãmâie


18. Casuta Laurei - Provocarea Bucatarul curajos, martie: Guguluf cu lamaie si mac


19. Hai sa gatim cu Mishu - Guguluf cu lamaie


Ei? Nu-i asa ca este o parada fabuloasa? Numai minunatii!!!!
Felicitari tuturor participantilor la provocare! Va multumesc ca ati avut incredere in propunerea mea si ati incercat-o. Va servesc si eu virtual cu o feliuta din guguluful meu:


13 comentarii:

  1. Ce de mac si lamaie :D
    O parada tare frumoasa, felicitari Cristina!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. O parada minunata!!! Pupici dulci!!

    RăspundețiȘtergere
  3. O parada minunata!!! Multumesc ptr reteta!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. O parada minunata.Multumim inca odata pentru alegerea facuta.

    RăspundețiȘtergere
  5. O parada pe cinste si o reteta foarte buna ! m-am gandit deja la o varianta cu lamaie verde,care lamaie imi place tare mult si am s-o fac !si te anunt !

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, o defilare splendida de bunatati cu mac si lamaie! Imi plac toate variantele si poate am sa incerc de fiecare data alta ca prea sunt interesante.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru cuvintele frumoase!
    Voi meritati insa toate laudele pentru ca sunteti talentate si aveti o imaginatie bogata! :D
    Va multumesc pentru participare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru ideile bent-box. Nu am copii dar am recomandat blogul tau pe facebook prietenelor care au. Imi place variatia, faptul ca totul e proaspat, si ca mereu sunt fructe/legume. Cred ca e de invatat ideea ca alimentatia sanatoasa nu inseamna sa te ruinezi financiar, ci sa gandesti si sa fi deschis la minte. Imi place si ideea de a folosi left-overs de la cina pt micul dejun ( de exemplu friptura rece).

    Iulia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Iulia! :)
      Chiar am pus suflet in acel proiect pentru ca mereu vreau ce-i mai bun pentru junioara mea. Sper ca in curand sa revin la acel obicei pentru ca-mi facea mare placere sa ma oblig sa vin cu idei noi mereu. Momentan fiica mea nu mai este la programul prelungit si mananca acasa si de dimineata si la pranz, dar cand va merge iar la programul prelungit vom reveni iar la caserole :D

      Ștergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape