marți, 19 martie 2013

Urmareste noutatile de pe blog cu Bloglovin!

Multi dintre voi poate nu ati auzit de Bloglovin. Eu il folosesc deja de mai mult de o jumatate de an si sunt foarte multumita de el. Foarte usor pot adauga la lista mea de interese orice blog care imi starneste interesul si astfel sunt anuntata imediat daca apar postari noi pe acel blog. Pot eticheta blogurile urmarite si astfel pot creea liste cu un anumit tip de bloguri (retete, moda, jurnal personal, frumusete...). Daca doresc sa vad toate noutatile aparute de la ultima verificare apas pe All unread posts. Daca vreau sa vad noutatile doar dintr-o anumita categorie ma duc la lista numita FOLLOWING si apas pe categoria care ma intereseaza. De asemenea, daca apas pe o anumita categorie, apar listate toate blogurile pe care eu le-am pus acolo si pot alege doar un anumit blog ale carui noutati vreau sa le vad.



Ce este Bloglovin? Este o alternativa pentru Google Reader, care se va inchide in 01.07.2013. Cu Bloglovin urmaresti foarte usor blogurile preferate si esti tinut la curent cu toate postarile noi care apar pe aceste bloguri. 
Daca esti proprietar de blog, trebuie sa stii ca este momentul sa-ti anunti cititorii ca blogul tau poate fi urmarit si pe Bloglovin. Ofera-le aceasta varianta daca nu vrei sa pierzi vizitatorii care iti urmareau blogul cu Google Reader.

Blogul Cristina's World poate fi urmarit cu Bloglovin daca apasati pe butonul cu inimioara din lista de butoane media ce apare pe blog in stanga-sus.


 

Multumesc tuturor celor care-mi urmaresc blogul! 

6 comentarii:

  1. Multumesc pentru informatii :)!Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De mai bine de o luna am ramas fara lista de bloguri, dintr-o regretabila greseala a baietilor mei. Mi-a fost tare greu sa o refac si nici nu am mai folosit altceva. Intru din blog in blog, cautandu-mi preferatii in blogroll-uri, in comentarii.. :)) Cred ca a sosit momentul sa utilizez si eu ceva, poate chiar acest Bloglovin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vienela, o sa vezi ca Bloglovin este foarte bine structurat si o sa-l iubesti :)
      Adio blogroll interminabil, adio blogroll sters din greseala! :D
      Sa-mi spui dupa ce il incerci daca iti place la fel de mult ca si mie :)

      Ștergere
  3. Eu de când mi-am făcut cont,din prostie,numai scap de acest program,zilnic primesc mail-uri,l-am blocat că este iritant, deja, și tot primesc, vă rog,spuneți -mi și mie,CUM SCAP DE ACEST SITE,la mail nu există posibilitatea dezabonării

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In bagina de Bloglovin, in bara de sus ai un clopotel. Langa clopotel ai profilul tau (cu poza daca ai pus, daca nu fara poza). daca treci cu mouse-ul peste acel buton de proful se deschide o lista unde trebuie sa selectezi "settings". In pagina care ti se deschide poti debifa casutele de notificari si astfel nu mai primesti niciun mail de la ei. Poti lasa bifat doar ce iti convine :) Da-mi de veste daca ai reusit. Bafta!

      Ștergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape