vineri, 15 martie 2013

Rulada de mamaliga cu gem si miez de nuca


Cine zice ca mamaliga nu poate fi desert?
Cand am gasit reteta asta intr-o revista Practic in bucatarie am ras si m-am gandit: "Doamne, ce le da la unii prin cap!". Dupa cateva zile insa am revenit asupra retetei si am zis ca e musai sa o incerc si sa vad ce iese. Mai auzisem de oameni care laudau mamaliga unsa cu gem si eram tare curioasa daca este chiar asa de buna. In plus este o reteta de post, iar ingredientele sunt putine si ieftine.
Ei bine, reteta s-a dovedit a fi un succes! Junioara si sotul meu au mancat cu foarte mare placere rulada si au spus ca desi pare ciudata, este foarte gustoasa. Prin urmare o trec pe lista reusitelor si o voi mai prepara in viitor.

Ingrediente:
- 250g malai
- un praf sare
- 100g stafide
- 100g miez de nuca macinat
- 400g gem (eu am folosit gem de piersici )
- 50g nuca de cocos uscata


Am facut o mamaliga din malai si 3 cani cu apa in care am pus un praf de sare. Dupa ce a fost gata am adaugat in ea stafidele si am amestecat bine.
Pe o bucata de punga am imprastiat nuca de cocos uscata. Peste nuca de cocos am pus mamaliga cu stafide si am intins-o intr-o foaie de blat nu prea subtire. Puteti face asta cu mainile umezite cu apa. Atentie la mamaliga fierbinte!


Miezul de nuca macinat l-am amestecat cu gemul de piersici. Compozitia umbtinuta am intins-o uniform peste foaia de mamaliga.


Am rulat cu atentie si am legat punga la capete.


Rulada am bagat-o la frigider o vreme, apoi am feliat-o si am servit-o curiosilor.



Foarte buna!
Satioasa, gustoasa, usor de facut, ieftina - astea sunt calitatile acestei rulade. Va asigur ca n-o sa va para deloc rau daca o incercati!
Sa ne fie de bine!

P.S. Pentru ca reteta asta contine nuca, particip cu ea la provocarea Dulce Romanie, gazduita in luna martie 2013 de blogul Enjoy Dessert.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana