vineri, 28 septembrie 2012

Bento box - saptamana 1 (18 septembrie - 21 septembrie)


Pentru cine nu stie, in 17 septembrie a inceput scoala.
In incercarea mea de a nu-i pune junioarei sandwich in fiecare zi, am cumparat o caserola compartimentata si planuiesc sa-i pun mancare cat mai diversificata. Am si o gentuta mica, cu pereti dubli, in care incape perfect caserola, sticluta cu apa, un prosopel si un pachet de servetele umede.



Fac si poze in fiecare zi, ca sa ma oblig sa nu ma las pe tanjeala si sa revin la eternul sandwich.
Va rog sa postati aici daca aveti idei pentru caserola de pranz.

P.S. Pentru a evita orice neintelegere si nelamurire: junioara mea are 8 ani, este eleva in clasa a II-a si sta la scoala de la ora 8 la ora 16. Intelegeti atunci de ce e importanta caserola asta, nu?

Marti, 18 septembrie 2012:


Orez cu ou si legume (morcov, ardei gras, castravete), mini-snitele de pui cu seminte. piersica, bombonele gumate.

Miercuri, 19 septembrie 2012:



 Sandwich (paine neagra cu tarate, unt, salam cu sunca, cascaval), ardei gras verde, castravete, ou fiert, 2 bomboane cu aroma de portocala, banana.

Joi, 20 septembrie 2012:


Copanel de pui in crusta de fulgi de porumb (copt la cuptor), ardei gras verde, castravete, cubulete de cascaval, negresa cu gem si nuci (facuta de mine), doua bombonele si o banana.

Vineri, 21 septembrie 2012:



Pizza facuta de mine (sunca de curcan, ardei gras, masline, ciuperci, sos de rosii, cascaval), feliute de mar, boabe de strugure si un iaurt mic cu capsune.

Aceasta postare este prima dintr-un lung sir de postari numai pe aceasta tema. Poate va fi o sursa de inspiratie bine venita si un model de urmat in caz de blocare a imaginatiei, atunci cand nu vom mai gasi usor raspunsul la intrebarea: " Azi ce pun la pachetel?".
In fiecare saptamana voi posta un astfel de articol, in care vor aparea poze, descrierea continutului pachetelului si eventual link-uri catre retetele din blog pentru pachetelele puse de-a lungul unei saptamani (5 zile lucratoare).
Voi ce puneti la pachetel copiilor vostri?

17 comentarii:

  1. foarte bine faci ! este foarte important !

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte bine si succes fetei la scoala! Sa aveti un an excelent!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte bine faci , mamico! Dar colegii ce zic cand o vad pe ea ca mananca la scoala mancare la care este nevoie de furculita? Te intreb asta pentru ca eu sunt invatatoare si nu am avut niciodata o mamica de elev atat de grijulie ca si tine si nici elevi care sa manance altceva in afara de eternele sandviciuri, pufuleti, chipsuri, etc. Felicitari! Sunt putine mamici ca si tine, cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alinutzika, colegii de clasa sunt impartiti in 3 tabere in momentul de fata:
      1. cei care stramba din nas si comenteaza rautacios
      2. cei care sunt curiosi si cer sa guste
      3. cei care vor si ei pachetel ca al junioarei mele :)
      Am fost oprita de mamici la scoala sa ma intrebe cum de mi-a venit ideea si de unde pot cumpara caserole compartimentate. Iti spun sincer ca am fost foarte mandra :D
      Iti multumesc frumos pentru cuvintele frumoase! Mi-au intrat la inima!
      Tare imi dorec sa determin mamicile sa diversifice mancarea pusa la pachetel si daca o singura mamica imi urmeaza exemplu, atunci pot spune ca sunt pe drumul cel bun :)

      Ștergere
  4. Buna, de unde ai facut rost de caserola compartimentata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Caserola face parte dintr-un set de trei bucati identice. Setul l-am cumparat de la un magazin universal din Tg. Mures si a costat 12 lei.

      Ștergere
  5. Buna Cristina. E super caserola. Eu nu am gasit niciunde. Nu trimiti si prin posta si platesc ramburs taxe tototot :( e perfecta caserola :((

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Cristina. Super ideea. E perfecta caserola am cautat in tot orasul si nu am gasit. Daca te -as ruga sa trimiti prin posta colet si platesc tot s-ar putea?E prea mare deranjul? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, din pacate eu nu locuiesc in Tg Mures si in orasul meu nici eu nu am gasit caserole. Cu mare drag te-as fi ajutat, dar din pacate nu am cum pentru ca prea curand nu mai ajung la Tg Mures. :( Sper sa poti gasi caserolele mult dorite in timp scurt!

      Ștergere
    2. Am sa incerc in weekend la Auchan.Daca gasesc dau de stire la toata lumea ca sunt in Auchan .Multumesc oricum . Astept cu nerabdare postarile tale despre pachetelul minune! :*

      Ștergere
    3. Andreea, din pacate nu am mai facut de ceva vreme caserole, deoarece junioara nu mai frecventeaza programul prelungit la scoala :) Sper ca-ti vor fi de folos ideile deja postate :)
      Chiar te rog sa anunti daca gesteti caserole pe undeva! Sunt multe persoane care cauta :)

      Ștergere
  7. de unde putem achizitiona caserola compartimentala? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citeste te rog comentariile anterioare :)
      Multumesc pentru vizita!

      Ștergere
    2. Ati incercat sa gasiti caserolele la Metro, cele de unica folosinta cu mai multe compartimente? S-ar putea sa le gasiti. Succes tuturor!

      Ștergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape