miercuri, 25 noiembrie 2015

Medias Blog Awards 2015



Blogul meu a fost nominalizat de cititori la Medias Blog Awards 2015.
Am fost invitata maine la festivitatea de premiere si trebuie sa recunosc ca sunt emotionata. Sper sa nu ma balbai groaznic, cum am facut-o anul trecut.
Cu acest eveniment realizez cat de aproape sunt sarbatorile de iarna!


Organizatorii Medias Blog Awards & Conference va asteapta Joi, 26 Noiembrie 2016, ora 17:30 la Casa Gazelor Naturale cu urmatorul program:

17:30-17:45 – primirea participanilor –  welcome drink & coffee

17:45-18:00 – prezentare – Blogging de la A la Z  – Feri Teglas

18:00-18:20 – prezentare Avantajele Bloggingului – Mircea Hodarnau

18:20 – 18:40 – prezentare Blogging si Podcasting – Cosmin Tataru

18:40 – premierea nominalizatilor si prezentarea acestora

Participarea este gratuita si evenimentul este recomandat tuturor celor interesati de blogging si comunicare on-line.

Despre celelalte participari, din anii trecuti, am scris aici: Participari Medias Blog Awards

8 comentarii:

  1. Felicitari, doamna! Scoate biletelu si citeste discursul de Oscar, ala cu multumesc familiei mele, bla, bla, bla... Am ajuns cat ai lipsit, nici nu mai stiu cum, pe interviul de la revista, faina tare lectura fu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria! O sa ma balbai groaznic, o sa ma inrosesc mai rau ca o rosiuta si n-o sa leg doua propozitii inteligibile. Ma cunosc :D

      Ștergere
  2. Felicitări și mult succes, Cristina! ☺

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Criss!Meriti din plin ,esti o super doamna ,gospodina si ambitioasa!Te imbratisez si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am fost una dintre cei care te-au nominalizat.Chiar daca nu am fost prezenta fizic, cu gandul am fost mereu la tine.

    RăspundețiȘtergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape