marți, 16 octombrie 2012

Bento box - saptamana 4 (8 octombrie - 12 octombrie)

Luni, 8 octombrie:


Friganele prajite fara ulei, in tigaie de teflon (paine multicereale, ou), telemea proaspata de capra, bucati de castravete, cubulete de mar cu praf de scortisoara.

Marti, 9 octombrie:


Omleta (2 oua, ardei gras verde, telemea, sare), felii de ardei gras portocaliu, budinca de cacao, cubulete de mar.

Miercuri, 10 octombrie:


Budinca de macaroane (macaroane, telemea, smantana, ou), miez de nuca, bastonase de morcov si bucati de nectarina.

Joi, 11 octombrie:


Pizza cu blat din paine (paine, lapte, oua, ardei gras, rosii, ciuperci, salam, masline, cascaval) ou fiert, ardei gras verde, bucatele de friptura de pui (pui, bere, condimente), cubulete de para.

Vineri, 12 octombrie:



Salata de paste cu maioneza (paste, parizer de pui, castravete murat, ardei gras portocaliu, maioneza, sare si piper), masline verzi cu gogosar, bucati de para.

6 comentarii:

  1. De unde ai luat cutiuta compartimentata? Scuze, daca ai mai raspuns la intrebarea asta, si nu am vazut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus Simona!
      Cutiuta compartimentata am cumparat-o de la un magazin universal din Tg. Mures. Face parte dintr-un set de trei cutii, toate la fel. Setul a costat 12 lei.

      Ștergere
    2. Multumesc! Am inceput sa caut prin magazinele de la noi din oras, insa pana acum nu am gasit.

      Ștergere
    3. Simona, eu am cautat multa vreme o astfel de cutie compartimentata si am fost foarte necajita ca nu am gasit. In magazinul de care ziceam mai sus am intrat din intamplare si mare mi-a fost bucuria cand am gasit cutiile mult dorite :D
      Saptamana trecuta am vazut la Billa cutiute pentru pachetel cu doua compartimente, unul mai mic si unul mai mare, iar pe capac au nise pentru tacamuri de plastic. O bucata costa 10 lei. Daca ai magazin Billa in orasul tau, incearca si acolo :)

      Ștergere
  2. Am o intrebare...cum se numeste acel magazin din TG.Mures?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar au trecut cativa ani de atunci si nu-mi aduc aminte. Tot ce pot sa va zic este ca era un magazin cu de toate: plastice, unelte simple, un fel de "Gospodarul" daca va mai aduceti aminte acele magazine.
      Astfel de caserole gasiti de cumparat si pe internet, doar trebuie sa cautati.
      O zi buna va doresc!

      Ștergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape