Concurs


Cristina's world si eLady.ro te invita la concurs!

Calendarul de desfasurare:

20 octombrie 2012 – 24 noiembrie 2012:  inscrierea si postarea retetelor in concurs

25 noiembrie 2012 – 02 decembrie 2012 – jurizarea si anuntarea rezultatelor finale

La acest concurs pot participa toti cei care sunt de acord cu conditiile concursului. Inainte sa va spun despre aceste conditii, vreau sa va prezint premiile.
Vor fi acordate 3 premii:
1. Premiul pentru dificultate - o forma de copt coji de nuci


2. Premiul pentru prezentare - un cutit pentru verdeturi + o tava de prajituri in forma de scoici




3. Premiul pentru creativitate - o tava pentru prajituri in forma de floare + o tava de prajituri in forma de inima.



Pozele sunt cu titlul informativ si nu constituie o garantie pentru imaginea reala a produselor. Forma pentru coji de nuci nu este noua.

Conditii de participare:
1. Alege o reteta de pe blogul Cristina's world si incearc-o in bucataria ta. Fa poze drept dovada! Sunt necesare minim trei poze, din care doua trebuie sa arate cum ai lucrat. Fii originala si nu copia poze sau texte de pe internet!
2. Daca ai blog, posteaza reteta si pozele pe blogul tau si pune si un link acolo catre reteta care te-a inspirat. Vor fi luate in considerare pentru concurs doar retetele postate dupa data de 22.10.2012. Daca nu ai blog, astept pe adresa de mail blog.cristinas.world@gmail.com pozele cerute. La sfarsitul concursului voi posta pe blog parada retetelor participante, cu link catre blogurile participante (daca este cazul).
3. Inscrie-te pe forumul eLady.ro si la sectiunea Gastronomie, topicul Concurs culinar, incarca pozele cerute. De ce? Pentru ca membrele forumului eLady.ro formeaza juriul acestui concurs.
4. Daca vrei, da like paginii de facebook eLady.ro
5. Tot daca vrei, urmareste blogul Cristina's world prin intermediul Google friend connect, pagina de Pinterst sau Bloglovin.
6. Juriul este format din membrele forumului eLady.ro, cu minim 50 de postari pana la data votarii. Fiecare membru al juriului va nota fiecare reteta inscrisa la concurs cu puncte de la 1 la 5 astfel: Reteta X: dificultate N puncte; prezentare Y puncte; creativitate Z puncte.  Retetele inscrise in concurs vor primi astfel 3 note de la fiecare membru al juriului.
7. Poti participa cu mai multe retete si astfel iti maresti sansele de castig!
8.  Premiile vor fi acordate in functie de numarul de puncte acumulate la fiecare sectiune.
9. Daca esti membru al forumului eLady.ro si ai 50 de postari pana la data votarii (25 noiembrie - 02 decembrie), ai dreptul sa faci parte din juriul acestui concurs.
10. Premiile vor fi trimise in maxim 10 zile lucratoare de la anuntarea castigatorilor. Daca aveti resedinta in afara Romaniei, va rog sa-mi furnizati o adresa valida din Roamania (familie, prieteni, cunostinte) la care sa va trimit premiul in caz ca va numarati printre castigatori.


                                                   Mult succes!

  Konkurs.ro - Concursuri si promotii

49 de comentarii:

  1. Dragut...poate reusesc sa ma inscriu si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant ! Sa vad cum stau cu timpul...si poate particip. Eu cu ani in urma mi-am facut cont pe forum di Elady.ro. Sa vad daca o mai fi valabil, sper sa am pe undeva scrisa parola.
    o zi buna...pa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicoleta, astept cu nerabdare sa vad cu ce participi la concurs :D
      Daca esti membra a forumului eLady.ro si ai minim 50 postari pana la data votarii, faci parte automat din juriu :D

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Cu mare drag Liliana! Astept propunerea ta pentru concurs :D

      Ștergere
  4. Am văzut și eu linkul pe blog, cred că o să particip. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult pentru invitatie !
    Cu siguranta am sa particip, pentru ca este concurs CU JURIU nu cu LIKE ,nu le suport pe acelea !!!
    Am sa-ti trimit retete cu siguranta.
    Te tzuc Cristina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sidy, nici mie nu-mi plac concursurile la care esti obligat sa dai like si castigatorii sunt alesi cu random.org, de aceea am gandit astfel conditiile de participare.
      Abia astept sa vad reteta/retetele propuse de tine :D
      Bafta!

      Ștergere
  6. Crisa, cat pot sa modific dintr-o reteta pentru concurs? Ca io am in ceea ce priveste retetele tale doua categorii: alea de sa le fac identic si alea de sa le modific pe ici, pe colo:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Micile modificari sunt acceptate :)
      Dupa cum ai vazut, reteta ta va fi notata de trei ori: dificultate, prezentare si creativitate. Cred ca micile modificari se incadreaza la creativitate :D

      Ștergere
    2. Pentru creativitatea aia si intrebasem:)

      Ștergere
    3. Hai ca m-ai facut curioasa :D Abia astept sa vad ce-ai pregatit!

      Ștergere
  7. Multumesc de invitatie ,sa vad ce pot face.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sper ca timpul sa-mi permita sa particip la acest concurs! Sunt de acord cu Sidy :)
    Merg sa vad ce bunatati gasesc la tine!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru invitatie! Incerc sa particip, depinde doar de timpul pe care il voi avea la dispozitie.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandrina, concursul tine cinci saptamani :) Poate gasesti o zi libera sa participi si la acest concurs :)

      Ștergere
  10. Multumesc pentru invitatie, sper sa reusesc sa-mi fac timp si sa particip. Imi plac premiile si-mi place ca va fi juriu !
    O seara frumoasa si cati mai multi participanti !

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc pentru invitatie.Am sa aleg o reteta si o pregatesc.
    Buna ideea cu juriul.
    Forma aceea de facut nuci de mult mi-a doresc.Am avut una si cand ne-am mutat in Timisoara s-a ratacit si am ramas fara ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Veronica, astept cu nerabdare sa vad ce ai ales sa incerci :) Iti doresc mult succes!

      Ștergere
  12. CE RAU IMI PARE CA AM VAZUT ASA DE TRAZIU CONCURSUL...SUCCES FETELOR CA PREMIILE SUNT MINUNATE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce e tarziu? Concursul abia a ainceput! Participa si tu! :)

      Ștergere
  13. mersi ptr invitatie ,felicitari pentru organizare si initiativa

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc frumos de invitatie!O seara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc de invitatie, vazusem concursul dar nu am zis nimic ca sunt prinsa in alte doua provocari in aceasta perioada. Nu promit nimic, dar incerc. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sara, concursul tine o luna! :D Poate reusesti si tu sa participi :D Te imbratisez si-ti doresc zi faina!

      Ștergere
  16. multumesc de invitatie, poate reusesc sa ma inscriu :)

    RăspundețiȘtergere
  17. http://pofta--buna.blogspot.ro/2012/10/prajitura-mihaelacu-nuca-de-cocos.html, gata, am postat reteta, urmeaza sa postez si pe eLady.ro.E delicioasa prajitura!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, am vizitat blogul tau si am vazut reteta aleasa de tine :D Ai foarte inspirata cand ai selectat reteta asta pentru ca se face usor si rezultatul este tare bun! Prajitura Mihaela se numara printre preferatele mele :D
      Iti urez bafta la concurs si iti multumesc pentru participare! :*

      Ștergere
  18. Am făcut și eu choux à la crème după rețeta ta. Mi-au ieșit foarte fain. http://alinaavramdohotariu.blogspot.it/2012/11/choux-la-creme.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, au iesit foarte frumoase! Buna ideea de a le da forma de steluta :D Ai indeplinit toate conditiile, inclusiv ai postat pe forumul eLady pozele cerute, deci esti oficial participanta cu numarul 2 :D
      Multumesc pentru participare si bafta!

      Ștergere
  19. Multumesc pentru invitatie. Ma documentez si revin....O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa vad ce ai ales sa incerci pentru concurs :D Multa bafta!

      Ștergere
  20. Multumesc de invitatie. Sper sa imi permita timpul sa particip si eu. Felicitari pentru blog si pentru initiativa si multumesc de vizita ;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, cu mare placere :)
      Timp este destul pana la inchiderea concursului, deci eu nu-mi pierd speranta ca vei participa si tu :D

      Ștergere
  21. Multumesc tare mult pt invitatie, Cristina. O sa ma straduiesc sa o onorez, insa nu promit - tin si orele unei colege si nu am timp liber deloc, abia postez pe blog o data pe saptamana retete facute asta vara - insa cum spuneam, voi incerca sa gasesc un weekend mai relaxat pana la sfarsitul perioadei de inscriere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana, eu sper ca timpul iti va permite sa participi la concurs :) Eu te astept cu mare drag! :)

      Ștergere
  22. buna Cristina!
    mi-a placut de pe blog Racitura de pui si am pregatit-o si eu,dar am facut mici adaugiri !
    m-am cam codit sa particip,dar cutitul ala de verdeturi prea e misto ...asa ca multumesc pentru concurs !
    o saptamana frumoasa sa ai !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, multumesc pentru participare! iti urez bafta la concurs! :)

      Ștergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...