vineri, 29 iunie 2012

"Raffaello" cu lapte condensat


Stiu, sunt o gramada de retete pentru aceasta bomboana delicioasa cu nuca de cocos. Fiecare are un pic mai mult de ceva, un pic mai putin de altceva, adaugari de ingrediente, omisiuni de ingrediente...
Ei bine, eu nu am mai facut niciodata pana acum Raffaello si pentru ca sunt multumita de aceasta experienta am decis ca merita sa apara pe blog, pentru aducere aminte si inspiratie ulterioara.
Ingrediente pentru 48 buc:
- 2 cutii lapte condensat (2x390g)
- 300g fulgi nuca de cocos + 50g fulgi nuca de cocos pentru decor
- 4 linguri lapte praf


Intr-o craticioara am infierbantat laptele condensat, fara a-l fierbe. L-am amestecat cu fulgii de cocos si cu laptele praf, avand grija sa nu se formeze cocoloase si apoi am lasat compozitia sa se raceasca bine.


Dupa ce s-a racit, am bagat craticioara in frigider pentru doua ore, pana s-a intarit usor.


Pe o tavita am pus 50g fulgi de nuca de cocos si apoi m-am apucat de modelat bombonele cu mana uda. Fiecare bombonica am tavalit-o prin fulgi de nuca de cocos pana se acoperea pe toate partile, apoi o asezam cu grija pe o tavita.
Iata si productia la hectar:



Tavitele le-am bagat iar la frigider, unde le-am lasat peste noapte.
A doua zi le-am servit si au fost foarte apreciate.




Bineinteles ca se poate adauga in compozitie o foaie de napolitana faramitata si/sau o migdala in centrul fiecarei bombonici, dar eu nu am avut la indemana si nici n-am vrut sa mai aman prepararea acestor bombonele. Au iesit foarte bune si dulci, asa cum le sta bine unor bombonele.
S-aveti pofta!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana